در جلسه شورا صورت گرفت:

بررسی تعیین تکلیف احداث هتل کوهستان در جلسه بعدی شورا

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۹۸۳۱
بررسی تعیین تکلیف احداث هتل کوهستان در جلسه بعدی شورا
اعضای شورای شهر تهران بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انعقاد قرارداد پروژه‎های هتل کوهستان و هتل تاو به روش مشارکت واقع در شهرداری منطقه2» را به جلسه بعدی شورا موکول کردند.

به گزارش برنا؛ در دویست و نود و چهارمین جلسه شورا، لایحه شهردار تهران در خصوص «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انعقاد قرارداد پروژه‎های هتل کوهستان و هتل تاو به روش مشارکت واقع در شهرداری منطقه2» مورد بررسی قرار گرفت و مرتضی الویری در این خصوص تشریح کرد که شهرداری تهران به علت کمبود هتل در سطح تهران، یک لایحه ارائه کرد که در آن پیشنهاد شده است که دو هتل در تهران ایجاد شوند. یعنی هتل کوهستان و هتل تاو و آورده شهرداری زمین و مجوز است و آورده سرمایه‎گذار ساختن ‌تجهیز هتل است.

او افزود: لایحه در کمیسیون بررسی شد و در نهایت با ایجاد هتل کوهستان موافقت شد که قرار است در منطقه 2 ایجاد شود و زمین آن با مساحت ۱۹ هزار متر مربع در مالکیت شهرداری است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ادامه داد: هتل 34 طبقه است و سه طبقه آن زیر زمین و ۳۱ طبقه آن روی زمین است.

الویری افزود: از آن‎جا که کاربری زمین آن فضای سبز است، لذا به مجوز شورا نیاز است.

زهرا صدراعظم نوری نیز پرسید: با توجه به موقعیت هتل کوهستان که در اراضی شمسه در دره حسنک است. این حجم واگذاری زمین برای هتل آیا با مصوبه اراضی شمسه همخوانی دارد؟

همچنین او در پاسخ به هاشمی در خصوص نحوه شراکت گفت: سهم شهرداری ۴۲ درصد و سهم سرمایه گذار ۵۴ درصد است.

سپس رئیس شورا محسن هاشمی ادامه این دستور را به جلسه بعد موکول کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز