تحقق مدیریت یکپارچه حوادث شهر تهران با توسعه سامانه هوشمند فرماندهی حوادث

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۰۰۸۸
تحقق مدیریت یکپارچه حوادث شهر تهران با توسعه سامانه هوشمند فرماندهی حوادث
وحدت فرماندهی و مدیریت یکپارچه حوادث در شهر تهران با توسعه سامانه هوشمند فرماندهی حوادث شهر تهران محقق می شود.

به گزارش برنا؛ توسعه سامانه هوشمند فرماندهی حوادث شهر تهران براساس نیاز و با مشارکت مسئولین مراکز عملیات اضطراری(EOC) شهر تهران در دستور کار سازمان مدیریت بحران شهر تهران قرار دارد و بر اساس آن اطلاعات حوادث شهر تهران در یک بستر نرم افزاری امن مشترک به اشتراک گذاشته می شود.

پدرام قودجانی، رئیس مرکز عملیات اضطراری شهر تهران با اعلام این خبر افزود: سامانه هوشمند فرماندهی حوادث شهر تهران که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیاده سازی شده با ایجاد امکان ثبت، صحت سنجی، تعیین سطح بحران، اطلاع رسانی و ... حوادث، وارد فاز بهره برداری موقت شد.  

قودجانی افزود: این نرم افزار شرایطی را فراهم آورده است تا مراکز عملیات اضطراری(EOC)  سازمان های تخصصی عملیاتی عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران، ضمن گردآمدن در یک بستر نرم افزاری امن مشترک، نسبت به اشتراک گذاری اطلاعات حوادث شهر تهران اقدام نمایند.

او گفت: بر همین اساس جلسه هماهنگی با حضور رؤسای EOC کلیه سازمان های تخصصی به منظور دریافت نیازمندی ها و بررسی چگونگی اتصال این سامانه به سامانه موجود در سایر مراکز در حال برگزاری می باشد.

قودجانی با اشاره به مصوبات این جلسات گفت: برگزاری جلسات فنی و تخصصی جهت تدقیق نیازمندی و خواسته های سازمان ها جهت اتصال به سامانه موصوف، توسعه، تعیین نحوه اتصال و اشتراک گذاری بانک های اطلاعاتی به عنوان یکی از مهمترین مصوبات در دستور کار قرار دارد و بر اساس آن تا کنون جلسات کارشناسی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شرکت بهره برداری مترو تهران، سازمان اورژانس کشور و مرکز اورژانس تهران برگزار و برگزار جلسه با سایر سازمان های تخصصی در دست اقدام می باشد.

رئیس مرکز عملیات اضطراری شهر تهران عنوان کرد:  با ادامه برگزاری جلسات و تدقیق شرح خدمات موصوف، تحقق هدف این سامانه که همان ایجاد وحدت فرماندهی و مدیریت یکپارچه حوادث در شهر تهران است، محقق خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز