شهردار تهران:

هر مدیر شهرداری بخواهد وارد انتخابات شود باید از پست مدیریتی خود خارج شود/ با متخلفان منطقه ۲۰ سریعا برخورد شد/هیچکس حق ضرب و شتم دستفروشان را ندارد

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۰۱۰۹
هر مدیر شهرداری بخواهد وارد انتخابات شود باید از پست مدیریتی خود خارج شود/ با متخلفان منطقه ۲۰ سریعا برخورد شد/هیچکس حق ضرب و شتم دستفروشان را ندارد
پیروز حناچی گفت: به مدیران تذکر داده شده اگر می‌خواهند در لیستی وارد شوند باید از پست مدیریتی خارج شوند و هیچ کس حق ندارد از شهرداری برای انتخابات هزینه کند.

به گزارش برنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در نشست خبری که صبح روز 27 اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: به مدیران تذکر داده شده اگر می‌خواهند در لیستی وارد شوند باید از پست مدیریتی خارج شوند و هیچ کس حق ندارد از شهرداری برای انتخابات هزینه کند و کارمندان در خارج از ساعت کار می‌توانند فعالیت انتخاباتی داشته باشند اما این حساسیت برای مدیران وجود دارد.

او ادامه داد: افتخار داریم که به تخلفات در دوره خودمان برخورد می کنیم نه اینکه چندین سال بعد با آنان برخورد شود همچنین اگر تخلفی در این سازمان عظیم اتفاق بیفتد و ما آن را نادیده بگیریم بسیار مسئله بزرگ و بدی است باید با آن برخورد کنیم بنابراین ما حساس هستیم و این مسایل را پیگیری می کنیم و درمورد تخلفات مدیران در خصوص تزریق واکسن هم به محض انتشار خبر بررسی کردیم و به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند.

حناچی در خصوص تصاویر منتشر شده از ضرب و شتم یک دست فروش در شهر ری توسط معبربانان گفت: کسی حق ضرب و شتم دستفروشان را ندارد ما در خصوص سدمعبر قانون داریم برای مثال در چهارراه ولیعصر اگر کنترل نکینم امکان تردد وجود نخواهد داشت. الان بخشنامه ای صادر شده که اگر قرار است دستفروشان جایی را جمع کنیم در جای دیگر باید برای آنان فضا ایجاد کنیم تا زد و خوردی ایجاد نشود. درمورد اتفاقی هم که هفته گذشته در منطقه 20 افتاد بلافاصله با متخلفان برخورد شد.

شهردار تهران درباره به کارگیری نیروهای جوان گفت: درصدد هستیم از سن 30 سال کوتاه نیاییم اما تا الان فقط یک استثنا وجود دارد که قانون اجازه می‌دهد.

او ادامه داد: سال آینده 2 هزارمیلیارد تومان سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده افزایش پیدا خواهد کرد.

حناچی بیان کرد: برآورد اولیه ما درباره میزان بدهی های دولت بیش‌ از 30 هزار میلیارد تومان است و شامل تعهدات ساخت و سازهایی می‌شود که دولت انجام نداده است اما تاکنون یعنی در این دوره در بخش اصلی بدهی ها، بیش از 5 هزارمیلیارد تومان از بدهی شهرداری را تصفیه کردیم.

شهردار تهران عنوان کرد: در این دوره وام غیرمتعارف، مسکن و پاداش عجیب و غریب به مدیران نداشتیم درحالیکه در دوره های قبل مسئولانی داشتیم که دو واحد منزل دریافت کرده بودند.

حناچی در پایان درخصوص شهر فروشی گفت: ما یکی از بزرگترین ملاکین شهر تهران هستیم، شهر فروشی به معنای عبور از ظرفیت های شهر تهران است وگرنه به طور دائمی با دستگاه ها توافق می کنیم و املاکی را دریافت و یا می فروشیم درواقع مهم حفظ ارزش های شهر است برای مثال خانه نیما قرار بود تبدیل به برج شود اما شهرداری تلاش کرد این خانه و به طور کلی ارزش های شهر را حفظ کرده و از شهر فروشی  جلوگیری کند و ما در این خصوص در این دوره بسیار متمایز از دوره های قبل عمل کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز