محمود کلهری خبر داد:

دیگر شاهد آبگرفتگی در میدان آزادی نخواهیم بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۰۳۴۰
شهردار منطقه ۵ با اشاره به جمع آوری آب های سطحی میدان آزادی و خیابان محمدعلی جناح گفت با تدابیر اندیشیده شده از این پس دیگر شاهد آبگرفتگی و آب ماندگی در میدان آزادی نخواهیم بود.

به گزارش برنا؛ محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در جریان بازدید از روند پروژه جمع آوری آبهای سطحی میدان آزادی و خیابان محمدعلی جناح گفت: سالهای سال شاهد این بودیم که در زمان بارندگی میدان آزادی به خاطر حجم زیاد ورودی آب ها درگیر آب ماندگی و آبگرفتگی می شد. دراین مدت زمان کوتاه با دستور شهردار محترم تهران، شهرداری برنامه ریزی دقیق انجام داد که به شکل اصولی آب های سطحی میدان آزادی را جمع آوری کنیم.

او افزود: در این میان دو بحث مطرح بود. این ابگرفتگی هم مشکلاتی در تردد برای شهروندان ایجاد می‌کرد و هم خطری بود که خود برج را تهدید می‌کرد.

کلهری ادامه داد:  امروز شاهد این بودیم که عملیات عمرانی کانال کشی و پروسه جمع آوری آب های سطحی میدان آزادی تمام شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد تا دیگر شاهد هیچ گونه آبگرفتگی و آب ماندگی در میدان آزادی نباشیم.

کلهری در پایان به  جمع آوری آب ماندگی شهرک اکباتان، بیمه و  آپادانا اشاره کرد و افزود: در این سه محله نیز شاهد مشکل آبگرفتگی و آب ماندگی بودیم که با لوله گذاری و کانال کشی حدود ۱۶۰۰ متر و اتصال آن به  کانال بزرگراه آیت الله سعیدی به طور کامل مشکل این سه محل در بحث آبگرفتگی و آب ماندگی حل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز