رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر:

زلزله در سنخواست/ ۸۰۴ نفر امدادرسانی شدند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۰۴۰۲
زلزله در سنخواست/ ۸۰۴ نفر امدادرسانی شدند
مهدی ولی پور گفت: نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در زلزله‌ی صبح امروز منطقه سنخواست استان خراسان شمالی به ۸۰۴ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش برنا؛ مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت:نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در زلزله‌ی صبح امروز منطقه سنخواست استان خراسان شمالی به ۸۰۴ نفر خدمات امدادی ارائه کردند، همچنین این زلزله ۳۲ مصدوم به جا گذاشت که از این تعداد ۳۱ نفر به علت ترس و حین فرار و یک نفر نیز به علت ریزش آوار مصدوم شدند.

او افزود: ۳۶ روستا در شهرستان های جاجرم، گرمه، مانه سلمقان و بجنورد متاثر از این زلزله شدند؛ ۹ روستا از توابع گرمه هم بیشترین آسیب را دیده که شامل روستاهای قزل الحصار بالا و پایین، برزنه، شورک، کرکی، چهارچوب و مشما هستند، در این میان روستای شورک بیشترین خسارت را داشته است. 

ولی پور تصریح کرد: ۲۰۱ دستگاه چادر، ۷۰ تخته موکت، ۳۰ عدد پتو و ۱۸۰۰ قوطی کنسرو میان آسیب‌دیدگان در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

او در ادامه گفت: تا این لحظه ۲۰۱ دستگاه چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است و ۱۴۱ نفر در قالب ۴۱ تیم عملیاتی نیز در حال امدادرسانی هستند، در این عملیات ۳۲ خودروی امدادی و یک فروند بالگرد نیز مشارکت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز