مدیرکل هماهنگی و نطارت بر امور جوانان:

پشتوانه سازی برای مدیریت کشور هدف طرح توانمندسازی دستیاران جوان مدیران است

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۰۸۶۹
روح الله اسدی گفت: طرح توانمندسازی و تربیت دستیاران جوان مدیران با هدف پشتوانه سازی برای مدیریت کشور انجام می شود که در این خصوص آمار و اطلاعات مربوط به هر شهرستان کشور جمع آوری شده و به صورت جدی آن را پیگیری می کنیم.

به گزارش برنا؛ روح الله اسدی، مدیرکل هماهنگی و نطارت بر امور جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس به پویش (نقش من در گام دوم انقلاب) اشاره کرد و گفت: این پویش با همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آغاز شد. 

او ادامه داد: این پویش جهت آشنایی بیشتر نسل جوان با بیانیه گام دوم و مفاهیم آن طراحی شده است و در این کتاب، جوانان با دلایل وقوع انقلاب اسلامی با راهی که طی شده، راهی که باید طی کنیم و در نهایت با نقش خود در گام دوم آشنا می شوند.

اسدی تصریح کرد: جمعیت جوان فعلی کشور در دوران وقوع انقلاب و دوران جنگ تحمیلی متولد نشده بودند و اگر ما اطلاعات صحیح در اختیارشان نگذاریم  دشمنان نظام و ملت در فضای رها شده مجازی، تاریخی جعلی به آنها ارائه خواهند داد.

او همچنین به برگزاری منظم ستادهای ساماندهی امور جوانان در کشور تاکید کرد و افزود: از استانداران و فرمانداران سراسر کشور درخواست داریم اهتمام ویژه ای به برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان داشته باشند که یکی از وظایف اصلی ما و از حقوق جوانان است. که در این خصوص به صورت دوره ای امار و اطلاعات برگزاری ستادهای استانی به استانداران، وزارت کشور، نهاد ریاست جمهوری و دستگاهای نظارتی ارسال شده است.

مدیرکل هماهنگی و نطارت بر امور جوانان به طرح توانمندسازی و تربیت دستیاران جوان مدیران اشاره کرد و اظهار داشت: پشتوانه سازی برای مدیریت کشور هدف این طرح است که در این خصوص آمار و اطلاعات مربوط به هر شهرستان  کشور جمع آوری شده و به صورت جدی آن را پیگیری می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز