تصادف شدید پراید با گاردریل در تهران + عکس

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۱۵۴۸
تصادف شدید پراید با گاردریل در تهران + عکس
رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل های لاین میانی بزرگراه امام علی (ع) و واژگونی این سواری داخل فضای سبز این محدوده خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "اسماعیل احسان پور " در خصوص این خبر گفت: در ساعت 05:55 بامداد امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  سواری پراید با گاردریل های جنوب به شمال اتوبان امام علی (ع) علی بعد از ایستگاه لویزان  و واژگونی  این سواری  به داخل  فضای سبز پس از برخورد با گاردریل های  میانی بزرگراه  ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

احسان پور  افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد  ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با  گاردریل های میانی بزرگراه  امام علی (ع) ،  به داخل فضای سبز واژگون شده و سپس  بروی سقف متوقف می گردد که به همین واسطه  بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت : اگر این گاردریل ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین  وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می شد و اگر اتوبوس بی آر تی  در آن محل در حال تردد بود معلوم نمی شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل ها مانع از ورود این سواری به لاین خط ویژه گردیدند .

رئیس منطقه 25  پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه  اعلام کرده است.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

22

 

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز