محمود کلهری در جلسه فصلی ستاد بحران منطقه ۵:

پیش بینی ۱۰ مرکز برای واکسیناسیون کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۱۷۸۴
پیش بینی ۱۰ مرکز برای واکسیناسیون کرونا
شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه تمامی امکانات شهرداری برای واکسیناسیون شهروندان در اختیار نظام سلامت خواهد بود تاکید کرد:پیش بینی ۱۰ مرکز برای واکسیناسیون کرونا در منطقه شده است.

به گزارش برنا؛ محمود کلهری، شهردار منطقه ۵ در جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران این منطقه که با صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مهار بیماری کرونا در سطح منطقه گفت: اگر همراهی،همدلی و همفکری بین دستگاه ها نبود دستاورد هایی هم در پی نداشت.اما آنچه که ملموس است حتی از دست دادن یک فرد هم دردناک است و اگر این همدلی نبود فاجعه بیشتری را شاهد بودیم.

او افزود:ما اگر مشکلاتی مثل تحریم را نداشتیم نسبت به بسیاری از کشورها در بحث مقابله با کرونا بهتر اقدام می کردیم و تا همین جا هم تدابیر صورت گرفته قابل تقدیر است و فداکاری های زیادی در این خصوص صورت گرفته است.

کلهری با اشاره به طرح سراسری شهید قاسم سلیمانی برای مهار کرونا اذعان داشت: در این طرح در منطقه ۵ اقدامات خوبی رخ داد و همکاران ما در سپاه، بسیج، شهرداری و مرکز بهداشت تعامل و همکاری خوبی با هم داشتند و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

او تاکید کرد: منطقه ۵ به لحاظ جمعیت و آماری گستردگی زیادی دارد که به نسبت این جمعیت در وضع مهار و مقابله با کرونا و میزان مبتلایان آمار خوبی داشته است که از همدلی و همراهی ارگان ها و شهروندان رقم خورده است.

شهردار منطقه ۵ به قرار گرفتن سوله سازمان برنامه جنوبی در اختیار نظام سلامت برای واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و افزود:الان وضعیت واردات واکسن و تولیدات داخلی روز به روز بهتر می شود و به هیچ وجه پذیرفته نیست که واکسن و نیروی انسانی برای تزریق آن داشته باشیم اما مکان مناسب در اختیار آنها نباشد.باید آمادگی صددرصدی برای افزایش مکان های مناسب برای تزریق واکسن را داشته باشیم.

او ادامه داد:پارک ترافیک نیز برای تزریق واکسن مجهز شده و به زودی به بهره برداری می رسد و چند نقطه دیگر هم در نظر گرفته شده است.حتی باید پیش بینی ۱۰ مکان برای تزریق واکسن را داشته باشیم تا این چرخه به سرعت پیش برود.ما حتی آمادگی اینکه یکی ازساختمان های اداری را در اختیار نظام سلامت قرار دهیم داریم.

کلهری تاکید کرد:تمامی سالن های ورزشی و امکانات شهرداری بدون هیچ محدودیتی برای سرویس دهی به شهروندان در راستای تزریق واکسن کرونا در اختیار مسئولان مربوطه خواهد بود و هیچ بهانه ای در این راستا پذیرفتنی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز