رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ :

سواری رانا بعد از برخورد به عابر پیاده متواری شد ولی بازگشت!

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۲۰۷۴
سواری رانا بعد از برخورد به عابر پیاده متواری شد ولی بازگشت!
سرهنگ احسان مومنی از تصادف فوتی بین سواری رانا و عابر پیاده در بزرگراه سعیدی و بازگشت راننده متواری پس از دقایقی به صحنه تصادف خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف  در  ساعت 22:10   شب گذشته و در مسیر شمال به جنوب آیت اله سعیدی قبل از مترو آزادگان ، یکدستگاه سواری متواری ( رانا ) با عابر پیاده ای که در حال عبور از این محدوده بوده بشدت برخورد  می نماید .

او افزود : پس از این برخورد  متاسفانه عابر پیاده حدودا هفتاد ساله  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می نماید.

مومنی افزود : بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 18 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ : پلیس مشغول بررسی حادثه و استماع مشاهدات شاهدین  صحنه حادثه و اورژانس نیز در حال اقدامات خود بود که راننده رانا که از محل با خودروی خود متواری شده بود به محل حادثه بازگشت و مدارک خود را ارایه داد .

او افزود : قطعا اگر این راننده از محل متواری شده و بازنمی گشت مشمول قانون تشدید مجازات می شد ولی با برگشت و اعلام حضور در صحنه  حادثه ، ضمن قید این اقدام وی جهت اطلاع مرجع قضایی ، پرونده جهت رسیدگی بیشتر تحویل عوامل کلانتری گردید .

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاههای عابر پیاده و یا از پل های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند   تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما