اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۲۲۴۸
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

فوت ۱۸۷ بیمار کووید۱۹در کشور/ شناسایی ۸۰۰۵ بیمار جدید

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا:

هر گونه تجمع در فضای بسته برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ممنوع است/ راه اندازی کارناوال‎های انتخاباتی مطلقا ممنوع است/ آغاز واکسیناسیون افراد بالای 70 سال از امروز

علیرضا رئیسی گفت: هر گونه تجمع در فضای بسته مانند مساجد، تالار پذیرایی، سالن ورزشی و... برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ممنوع است. اما در فضای باز با رعایت پروتکل ها نامزدهای انتخاباتی می توانند سخنرانی داشته باشند.

در قشم اتفاق می‌افتد؛

تولد ۶ هزار بچه لاکپشت پوزه عقابی نزدیک است

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۱۰۷ لاکپشت پوزه عقابی برای تخمگذاری در قشم شناسایی شدند که بر اساس پیشبینی‌ها سه هزار تخم لاکپشت در این منطقه موجود است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‎‌های کشور/ تردد در محور‌های چالوس و هراز روان است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور مطالبی بیان کرد.

۱۶۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۱۶۴ مصدوم حوادث ۷۲ ساعت گذشته از سوی امدادگران و نجاتگران این سازمان در سراسر کشور به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

این 17 استان بعد از ظهر منتظر باران باشند/ وزش باد شدید در تهران

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید طی بعدازظهر امروز تا دوشنبه خبر داد. فردا در تهران باد شدید با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت می‌وزد.

امروز هوای تهران سالم است

کیفیت هوای پایتخت در نخستین روز از خردادماه در شرایط قابل قبول قرار دارد.

۶۰ نفر در مبادی مرزی کشور قرنطینه شدند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از قرنطینه موقت ۶۰ نفر و پایش سلامت ۳۱۴ هزار و ۲۹۱ مسافر در مرزهای (هوایی، زمینی و دریایی) کشور توسط امدادگران و داوطلبان این نهاد خبر داد.

مصدومیت ۱۰۷۳ نفر در حوادث ویژه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته (از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت) در مجموع ۴۸۶ حادثه ویژه پرتلفات در سامانه مرکز هدایت عملیات و بحران (EOC) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد که در پی این حوادث ۱۰۷۳ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیز داری کشور:

امکان وقف دماوند و آق مشهد وجود ندارد/ سند تالاب انزلی برگردانده می شود/ تا پایان سال بیش از ۸۵ درصد منابع طبیعی کشور به پوشش رادیویی مجهز می‌شوند

مسعود منصور با اشاره به تبصره ۶ استاد موقوفه گفت: جنگل‌ها و‌مراتع وقف پذیر نیستند بر این اساس در خصوص دماوند و جنگل آق مشهد امکان وقف وجود ندارد.

رییس پلیس پایتخت:

اخبار در خصوص زمان دسترسی به مواد مخدر ادعا است

سردار حسین رحیمی برخی از اخبار مبنی بر زمان دسترسی به مواد مخدر در تهران 5 تا 10 دقیقه را ادعا دانست و افزود: اقدامات برای مبارزه با مواد مخدر توامان در زمینه قاچاقچیان عمده، توزیع کنندگان، عمده و خرده فروشان و معتادان انجام شده است.

برنا بررسی می کند؛

اما و اگر های عوارض تزریق واکسن کرونا به روایت متخصصین و شهروندان

عوارض تزریق واکسن کرونا یکی از چالش هایی است که دانشمندان همچنان در حال رصد آن بوده و در پی جمع آوری اطلاعات دقیقی هستند اما سوال این است وضعیت تزریق کنندگان ایرانی چگونه است؟

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش:

آموزش‌ها در سال تحصیلی پساکرونا تلفیقی است/ آخرین اخبار درباره روند ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در فضای مجازی

محمود حبیبی گفت: بر اساس تحلیل‌های انجام شده فضای آموزشی کشور متحول شده است. برگشت به حالت حضوری صرف را نخواهیم داشت. بی‌شک به سمت آموزش‌های تلفیقی پیش می‌رویم.

فعال حقوق زنان:

هیچ امیدی به فرهنگسازی علائم اختصاری خشونت از طریق صدا و سیما و نهادهای مربوطه نیست/ قوانین پیشگیرانه در کشور ما بسیار کم و ناکارآمد است/خوشبختانه سکوت دربرابر خشونت و آزارجنسی از زنان و دختران ما رخت بسته است

لیلا ارشد گفت: تجربه به من نشان داده امیدی به صدا و سیما نیست و نمی‌توان به فرهنگسازی رسانه ملی، نهادها و مسئولین مربوطه دل بست بنابراین باید از طریق رسانه‌ها و خبرنگاران که دغدغه دارند و همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی آموزش‌های لازم را را به مردم، مردان، زنان و کودکان ارائه داد چرا که همه مردم در هر جایی حداقل یک گوشی هوشمند دارند و اینگونه پیام‌ها به دست آنها می‌رسد.

جدول زمان بندی مدرسه تلویزیونی ایران اعلام شد

جدول دروس مدرسه تلویزیونی جمعه 31 اردیبهشت برای دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه‌‌های آموزش، چهار و معارف اعلام شد.

ترافیک پایتخت امروز زودتر و پر حجم تر آغاز شد

رنجبر از رانندگانی که در مسیر جنوب به شمال نواب قبل از میدان نهم دی در حال تردد هستند خواست با صبوری بیشتری در این مسیر به علت حریق یکدستگاه پژو 405 حرکت نموده وبه تماشای این حادثه نایستند .

تشدید ترافیک صبحگاهی نواب به دلیل حریق یکدستگاه سواری پژو

سرهنگ مجید رنجبر گفت: رانندگانی که حوالی ساعت 07:30 صبح امروز در مسیر جنوب به شمال نواب قبل از پل نهم دی در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند .

زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر سنخواست را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت ۷ و ۳۷ دقیقه سنخواست از توابع خراسان شمالی را لرزاند.

خودکشی برادر بابک خرمدین تکذیب شد

خبری در فضای مجازی مبنی بر خودکشی برادر بابک خرمدین منتشر شده است، اما یک منبع آگاه در پلیس این خبر را تکذیب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز