آغاز طرح ویژه ارتقاء نگهداشت شهر در جنوب پایتخت

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۲۲۸۵
آغاز طرح ویژه ارتقاء نگهداشت شهر در جنوب پایتخت
شهردار منطقه 19 از آغاز طرح ویژه ارتقاء نگهداشت شهر در راستای بهبود کیفی خدمات شهری در نواحی این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت موضوع نگهداشت شهر و تأثیر این موضوع در افزایش رضایتمندی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان، این طرح طی فاز نخست در نواحی یک و دو این منطقه با تقسیم بندی این نواحی به 20 قسمت (بلوک) و براساس اولویت بندی انجام و بازدیدهای میدانی در حال اجرا است.

او افزود: طی بازدیدهای میدانی که به صورت نقطه به نقطه و کوچه به کوچه با حضور رؤسای خدمات شهری منطقه و نواحی، ناظر خدمات شهری و نماینده های شب و روز پیمانکار نواحی و نیز سرکارگرها صورت می گیرد، تمامی مباحث مربوط به حوزه خدمات شهری شامل پاکسازی انهار و کانیوها، رفت و روب معابر، پاکسازی جداره های شهری از برچسب ها و بنرها و... بازدید و بررسی می شود.

به گفته توکلی فاز اجرایی این طرح از روز شنبه اول خردادماه با حضور کارگران مجهز به تجهیزات انفرادی لازم و ادوات مربوطه، پس از پاکسازی کامل، لایروبی انهار و کف تراشی کانیوهای جانبی اجرا و در نهایت نیز شستشو می شوند. ضمن اینکه طی این فعالیت گندزدایی و شستشوی مکانیزه مخازن نگهداری موقت پسماند و زیرمخزنی ها، پاکسازی زمین های بایر و حذف علف های هرز از معابر نیز انجام می شود.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: فاز بعدی این طرح در قالب بازدیدهای میدانی،بعد از برنامه ریزی و سازماندهی نیروهای مربوطه، برای رفع مشکلات احصاء شده ، در سایر نواحی منطقه انجام و در نهایت نیز وارد فاز اجرایی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز