عروس، مرد بی‌شرم را حسابی کتک زد!+عکس

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۲۴۷۸
عروس، مرد بی‌شرم را حسابی کتک زد!+عکس
یکی از میهمانان مرد حاضر در مراسم به دلیل فضولی چک محکمی از عروس خانم دریافت کرد ، کتک کاری عروس با او پاسخی بود به رفتار زشت و ناپسند مرد جوان با عروس خانم.

به گزارش برنا؛ از قرار معلوم این روزها اتفاقات عجیب در مراسم عروسی در گوشه کنار دنیا می افتد چرا که هر روز اخباری در رابطه با حوادث و یا اتفاقات خنده دار و گاها تلخ از آنها منتشر می شود .

این بار ماجرا درگیری فیزیکی عروس خانم با یکی از میهمانان بود که البته میهمان مقصر بود.

براساس سنتی قدیمی عروس و دامادهای چینی روز عروسی باید در مقابل پای والدین خود و همسرشان تعظیم کنند ، از قرار معلوم این رسم برای بزرگترها اهمیت خاصی دارد برای همین تمام عروس و دامادها سعی می کنند تا نهایت احترام و رعایت برخی نکات آن را اجرا کنند.

عروس خانم جوان هم تصمیم داشت این رسم را با دقت اجرا کند که رفتار زشت و ناپسند یکی از میهمانان همه چیز را به هم زد . عروس که لباس قرمز رنگ برتن دارد مقابل پای والدین همسرش تعظیم کرده است که یکی از میهمانان دست خود را از عقب روی سر عروس گذاشته و به سمت پایین فشار می دهد تا عروس بیشتر خم شود ، ابتدا عروس جوان عکس العملی نشان نمی دهد اما ادامه این رفتار او باعث عصابنیت عروس شده و منجربه درگیری می شود. عروس خانم عصبانی با چک محکمی که به صورت میهمان فضول می زند ماجرا را خاتمه می دهد.

نظر شما