سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران:

حدود ۲۷۰۰ مدرسه در شهر تهران حوزه انتخابیه هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۵:۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۲۶۷۴
حدود ۲۷۰۰ مدرسه در شهر تهران حوزه انتخابیه هستند
مسعود ثقفی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در استان تهران حدود دو هزار و 700 هزار حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات لحاظ شده است.

به گزارش برنا؛ 28 خرداد انتخاب ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، خبرگان رهبری و میان دوره مجلس برگزار می‌شود. در این روز همچون سنوات گذشته برخی از مدارس کشور از ساعات اولیه انتخابات حوزه اخذ رای خواهند بود. هرچند به دلیل شیوع کرونا بسیاری از افراد انتظار برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک را داشتند که د ربرخی شعب سراسر کشور به صورت محدود امکان پذیر است درضمن به دلیل واکسیناسیون گروه‌های حساس و افراد مسن جامعه انتخابات به شکل حضوری و الکترونیک برگزار می‌شود.

2700حوزه انتخابیه در شهر تهران برای برگزاری انتخابات

 مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره کم و کیف برگزاری آزمون‌ها به خبرنگار برنا گفت: در استان تهران بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود دو هزار و 700 هزار حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات لحاظ شده است.

او درباره دیگر تمهیدات برای امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم نیز تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تا روز 28 خرداد تمامی امتحانات دانش آموزان به اتمام می‌رسد و جای نگرانی برای تداخل امتحانات دانش آموزان  و برگزاری انتخابات نیست.

اقدامات انتخاباتی تاثیری در فعالیت‌های مدارس ندارد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تمهیدات قبل و بعد از برگزاری انتخابات  افزود: هر گونه اقدام در این روز با هماهنگی حراست و عوامل اجرایی انجام می‌شود. این برنامه ریزی‌ها به فرآیند اجرایی مدارس مربوط نیست. افراد فعالیت‌های خود را بر اساس برنامه ریزی‌ها انجام می‌دهند و همین امر ربطی به مدرسه ندارد و تداخلی با اقدامات مدارس ندارد.

ثقفی درباره رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها برای شرکت در انتخابات افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست از  الزامات است. در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مورد توجه قرار بگیرد. البته این تمهیدات از سوی سازمان‌های مربوطه به ویژه فرمانداری مورد تاکید قرار گرفته است.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز