اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۲۸۹۷
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

مجید فراهانی طی تذکری مطرح کرد:

لزوم بازسازی زمین فوتبال بوستان ری در محله کوثر و بازگرداندن آن به مردم برای محله

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه به علت بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح ما شاهد تعرض به حقوق عامه و نادیده گرفتن حق به شهر شهروندان محترم محله کوثر در تخریب و تغییر کاربری زمین فوتبال بوستان ری و تبدیل آن به محل آموزش و آزمون موتورسواران هستیم.

حسینی میلانی در نطق پیش از دستور:

کرونا می‌توانست فرصتی برای ترویج دوچرخه‌سواری در تهران باشد

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا می‌توانست فرصت مناسبی برای توسعه دوچرخه‌سواری برای تهران باشد، گفت: بسیاری از کشورها در شرایط کرونا، حمل و نقل عمومی را به علت شیوع ویروس محدود کردند و طرح‌های محدودیت‌زای ترافیکی با شدت بیشتری به اجرا درآمد، اما در تهران برعکس این اتفاق افتاد. طرح ترافیک برای تشویق مردم به استفاده از خودروی شخصی به‌ جای عمومی برداشته شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خبر داد:

انفجار و حریق در مجمتع صنایع شیمیایی اصفهان با ۹‌ مصدوم

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر سپاهان و مصدومیت ۹ نفر در این حادثه خبر داد.

انجام ۱۶ هزار تست کرونا در مبادی مرزی کشور

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر اعلام کرد: از ۱۵ هزار و ۹۴۶ نفر که در مبادی مرزی کشور تست پی سی آر گرفته شد که از این تعداد ۶۱ نفر قرنطینه شدند.

محسن هاشمی :

جامعه باید شنیده شدن پیام رای اکثریت را احساس کند/ مهمترین عامل مشارکت عمومی در انتخابات احساس اعتماد وامیدواریست

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نزدیکی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: جامعه بایست احساس کند که پیام رای اکثریت در همه حوزه ها وابعاد عملکرد حاکمیت شنیده می شود و می توان از طریق صندوقهای رای، بر سیاستگذاری کلان ومشکلات داخلی وخارجی ایران تاثیرگذاری نمود، مهمترین عامل مشارکت عمومی در انتخابات همین احساس اعتماد وامیدواری مردم است.

یک روانشناس سرشناس:

به اخبار خفاشان فضای مجازی توجه نکنید/ خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در پوشش بیمه قرار بگیرد/ بی تفاوتی در خصوص قتل فرزندان به دلیل مشکلات روحی و روانی است

سیما فردوسی با بیان اینکه پدر و مادر بابک خرمدین یا پدر رومینا به رغم قتل فرزند خود ناراحت نبودند، گفت: این بی‌تفاوتی در این گونه افراد نشان دهنده مشکلات روحی و روانی است.

وزیر کشور:

جمع آوری معتادان متجاهر در اولویت ها است/ معرفی سه شهر موفق در مدیریت محلات حاشیه ای

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: بنا است دستگاه های اقدامات مناسب را در خصوص ساماندهی محلات حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی انجام دهند که در این میان شهرهای مشهد، سنندج و خمینی شهر موفق بوده اند.

مدیرکل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور:

بیش از 183هزار اتباع غیرقانونی به فرمان رهبری در حال تحصیل در ایران هستند/ اعلام آمادگی برای ورود 6 میلیون دوز واکسن برای اتباع خارجی در کشور/70 درصد کودکان کار در ایران افغان هستند/ از سال آینده اتباعی که برگه هویتی ندارند در طرح آمایش شرکت داده نخواهند

مهدی محمودی گفت: تاکنون به دلیل اقدام بشردوستانه حتی به اتباعی که برگه تثبیت نداشتند، برگه آمایش می دادیم اما از سال آینده هرکسی که برگه هویتی و تثبیت نداشته باشد در طرح آمایش شرکت داده نخواهد شد.

۲۱۶ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند/ ۴۸۵۵ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند

طی شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان تشریح کرد؛

آخرین اخبار از لیست ائتلافی اصلاح طلبان برای انتخابات شوراهای شهر

سعید نورمحمدی گفت: تفاوت عملکردی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود ندارد و آنها هم در همین وضعیت قرار دارند درواقع هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در یک زمان مشخص یعنی قبل از شروع تبلیغات شوراها و هفته آخر انتخابات ریاست جمهوری لیست خود را ارائه خواهند داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع‌ طبیعی کشور مطرح کرد:

بروز 240 حریق طی دو ماه اخیر/ دادستانی کل کشور برای مهار حریق در جنگل‌ها و مراتع ورود کند

سرهنگ علی عباس نژاد با بیان اینکه طی دو ماه اخیر بروز 240 حریق نشان دهنده میزان قابل توجهی حریق در جنگل‌ها و مراتع کشور است، گفت: اقدامات تنبیهی موجود برای جلوگیری از بروز حریق به دلیل عامل انسانی بازدارنده نیست و همین امر باعث تشدید حریق می‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

اولویت ما سلامت مردم و سپس انتخابات است/ وزارت ورزش و جوانان جهت اختصاص دادن فضاهای باز به کاندیداها همکاری می کند/ وزارت کشور و شورای نگهبان باید با کاندیداهای متخلف برخورد کنند

حسینعلی شهریاری گفت: برای ما ابتدا سلامت مردم و سپس انتخابات در اولویت است چرا که سلامت مردم امری مهم و حیاتی‌ست که باید جدی تلقی شود بنابراین باید دقت داشته باشیم اگر کاندیدایی برخلاف پروتکل‌های بهداشتی رفتار کرد سریعا با او برخورد شود تا جان مردم به خطر نیفتد.

سه عضو جدید «هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان» منصوب شدند

با حکم رئیس‌جمهور؛ سه عضو جدید «هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان» منصوب شدند.

طی ۲ هفته آینده مرگ و میر‌ها به زیر ۲۰۰ نفر می رسد/زنگ خطر کرونایی در ۳ استان به صدا درآمد

علیرضا رییسی گفت:ثبت نام انتخابات با رعایت ۹۵ درصدی پروتکل‌ها و خیلی خوب انجام گرفت، برای روز رای گیری هم همه شرایط برای ایمنی و سلامت رای دهندگان و تامین سلامت آن‌ها اندیشیده شده که هیچ جای نگرانی نیست، اما نگرانی ما از زمان و کیفیت تبلیغات نامزدهاست.

رانش زمین در رودبار خسارتی به دنبال نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از رانش زمین در " محور تتکابن به بره سر منطقه خرشک" شهرستان رودبار خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

نجات ۳۶ گمشده در ارتفاعات گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از نجات ۳۶ گمشده در محور آستارا به اردبیل خبر داد و گفت: امدادگران پایگاه آستارا_صیادلر پس از اعزام به منطقه مذکور طی ۲ساعت تلاش عملیات جست‌وجو توانستند گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند.

جدول خاموشی‌های برق پایتخت اعلام شد/ ببینید

جدول خاموشی های احتمالی برق پایتخت در تاریخ یکشنبه؛ 2 خردادماه منتشر شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز