شرایط برگزاری تجمعات انتخاباتی اعلام شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۲۹۹۱
شرایط برگزاری تجمعات انتخاباتی اعلام شد
رییسی با تاکید بر اینکه برپایی کاروان برای استقبال از کاندیدها و تجمع در فضای سربسته ممنوع است، گفت: برای تجمع‌های انتخاباتی در فضای باز باید به ازای هر یک نفر، هشت متر مربع فضا در نظر گرفته شود و حداکثر 30 درصد از ظرفیت مکان ها مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست هفتگی معاونین بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: هر چند وضعیت بسیاری از شهرهای کشور از قرمز به نارنجی تبدیل شده اما همچنان خطر کرونا در کشور جدی است و با سهل‌انگاری و عادی‌انگاری امکان برگشتن به وضعیت قرمز وجود دارد.

او  از تجمعات به ویژه مراسم‌های عروسی به‌عنوان عاملی خطرناک‌ برای شیوع کرونا نام برد و عنوان کرد: اکنون در ایام امتحانات هستیم به همین علت خانواده‌ها درگیر امتحانات فرزندان خود هستند اما بعد از ایام امتحانات بازهم شاهد افزایش سفرها خواهیم بود و باید محدودیت‌ها را افزایش دهیم تا از سفرها جلوگیری کنیم.

رییسی با تاکید بر اینکه برپایی کاروان برای استقبال از کاندیدها و تجمع در فضای سربسته ممنوع است، مطرح کرد: برای تجمع‌های انتخاباتی در فضای باز باید به ازای هر یک نفر، هشت متر مربع فضا در نظر گرفته شود و حداکثر 30 درصد از ظرفیت مکان ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز