رییس پلیس راهور ناجا:

وزارت نیرو برای تامین برق مراکز و تقاطع‌های حساس اقدام کند/ برای تمهیدات سفرها در تعطیلات خرداد باید منتظر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۳۰۱۳
وزارت نیرو برای تامین برق مراکز و تقاطع‌های حساس اقدام کند/ برای تمهیدات سفرها در تعطیلات خرداد باید منتظر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا بود
سردار هادیانفر درباره تمهیدات سفر در تعطیلات خرداد ماه گفت: بایدمنتظر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا بود و هنوز ابلاغیه در این خصوص صادر نشده است بی شک در صورت نگرانی طرح مسئله می شود.

به گزارش برنا؛ پنجمین رزمایش ارتقا توان عملیاتی پلیس راهور با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور ناجا در ستاد پلیس راهور در شهرک آزمایش صبح امروز ۳ خرداد برگزار شد.

رییس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: امروز پنجمین رزمایش پلیس راهور برگزار شد و نوسازی ناوگان راهور در دستور کار است. تمامی شرکت‌ها از سال ۹۵ باید از استاندار یورو ۵ برخوردار باشد و برای جاده ها نیازمند خودروهای شاسی بلند و مناسب هستیم.

او افزود: امیدواریم زمان حضور پلیس در تصادفات را کاهش داد.در سالجاری مدیریت هوشمندانه در حوزه ترافیک مدنظر قرار داده شود و طرح تحول با تجهیز کردن وسایل مورد تاکید است.

او افزود شرایط اقتصادی مردم مناسب نیست و تاکید شده همکاران متناسب با شرایط اعمال قانون کنند و اگر کسی  متنبه شد دیگر نیازی به جریمه نیست.

هادیانفر نفر ادامه داد: همکاران در کنار مراکز درمانی بیشتر تذکر لسانی را مورد توجه قرار دهند. سقف جریمه  خودرو برای توقیف به ۳ میلیون تومان رسیده است و سهم توقیف ها را کاهش داده ایم.

به گفته او مردم تا دی ماه فرصت پرداخت جریمه‌ها مشمول دو برابر را دارند و شماره گذاری اینترنتی در تهران انجام  می شود و ۹۰ درصد غیرحضوری است همچنین در ۱۱۰ آموزشگاه تهران کلاس آیین نامه الکترونیک برگزار می شود.

او با تاکید بر اینکه تخلفات حادثه ساز با جریمه همرا است درباره خاموشی ها گفت: در تهران ۶هزار تقاطع چراغ دار داریم و در صورت قطعی برق امکان حضور ۶یا ۱۲ هزار پلیس در تقاطع ها نیست بلکه وزارت نیرو باید اقداماتش را در معابر تغییر دهند چون این مسئله بی نظمی ایجاد می کند. وزارت نیرو اگر برنامه خاموشی دارد باید تقاطع و بیمارستان‌ها به شکل پایدار برق داشته باشند وزارت نیرو بای برای تامین برق مراکز و تقاطع های حساس اقدام کند.

او درباره تعطیلات خرداد ماه گفت: بایدمنتظر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا بود و هنوز ابلاغیه در این خصوص صادر نشده است بی شک در صورت نگرانی طرح مسئله می شود.

سردار هادیانفر گفت محدودیت های شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال می شود.۸۰درصد مردم محدودیت های شبانه را رعایت می‌کنند.

نظر شما