رییس پلیس راهور تهران بزرگ :

قطعی برق تصادفات را افزایش داد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۳۲۸۷
قطعی برق تصادفات را افزایش داد
سردار محمد حسین حمیدی به قطعی های نامنظم برق در معابر و تقاطع های پایتخت واکنش نشان داد .

به گزارش برنا؛ سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص قطعی های  برق نامنظم در سطح معابر  و چهار راه ها و تقاطع های شهر تهران گفت: این قطع برق  و کم شدن دید رانندگان باعث شده آمار تصادفات خسارتی  و جرحی در سطح شهر تهران بالا برود .

او اظهار کرد: با توجه به قطعی برق در تقاطع ها و چهارراهها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل ، تعداد تصادفات در این مقاطع نیز به همین واسطه  افزایش یافته است و امکان بروز تصادفات شدید و خسارت به خودروها تا حد زیادی افزایش یافته و  وجود دارد.

سردار حمیدی ادامه داد: این قطعی برق باعث نابسامانی در تقاطع ها  ، اخلال در نظم شهری  و وضعیت ترافیکی نامناسب در پایتخت گردیده است که عوامل پلیس راهور در محل های قطعی برق تقاطع ها حضور دارند .

او افزود: این افزایش نامنظم قطعی برق به جد باعث نگرانی پلیس راهور تهران بزرگ شده است که از همین جا از مسئولین محترم  خواهشندیم که از قبل قطعی برق در محل و منطقه ای ، به پلیس راهور خبر و اطلاع  دهند تا تدابیر لازم در خصوص تامین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم  ترافیکی در محل به واسطه قطعی چراغ ها اندیشیده شود .

سردار حمیدی بیان  کرد: رانندگان نیز می بایست در این موارد تردد را  مدیریت کرده  و به رفع مشکل کمک کنند  چرا که حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد در شرایط قطعی برق نمی تواند تقاطع نابسامان را بدرستی مدیریت نماید و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور راهور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای پلیس با حجم بالای تردد ها و معابر بسیار  امکانپذیر نیست.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امیدواریم این مشکل و قطع نامنظم برق تقاطع ها و معابر شهر تهران  قبل از شروع فصل تابستان حل شود چون قطعا در بحث انضباط شهری مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهیم بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز