برخورد شدید تاکسی سمند با نرده های ابتدای پل بعثت

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۷:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۴۱۴۶
برخورد شدید تاکسی سمند با نرده های ابتدای پل بعثت
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید تاکسی سمند بر اثر خواب آلودگی با نرده های ابتدایی پل بعثت و مصدوم شدن راننده آن خبر داد.

به گزارش برنا؛  سرهنگ "مجید رنجبر"گفت: در ساعت  05:30 امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  تاکسی سمند  با نرده های ابتدایی پل بعثت  ، بلافاصله  تیم کارشناسی منطقه 16  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند .

او افزود: با حضور عوامل راهور در محل حادثه  و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه تاکسی سمند   به علت خستگی  و خواب آلودگی پس از انحراف از مسیر  ابتدا با جداول کناری راه برخورد کرده و سپس و به شدت با نرده های کناری معبر  و ابتدایی پل بعثت برخورد و به صورت واژگون در جوی آب  متوقف می گردد .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  مداوا گردید .

او گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی  و خواب آلودگی  اعلام کرده است.خوشبختانه مسافری در این تاکسی حضور نداشت و به عابرین برخوردی صورت نگرفت .

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشید و هیچ گاه با چشمان خواب آلود و خستگی اقدام به رانندگی ننمایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز