در مراسم امضای تفاهمنامه بین بنیاد احسان و شرکت آب اعلام شد؛

مشارکت در آبرسانی به ۱۳۰ روستای محروم سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۴۵۰۷
مشارکت در آبرسانی به ۱۳۰ روستای محروم سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
به همت بنیاد احسان آبرسانی به روستاهای محروم و کم آب کشور سرعت بیشتری پیدا میکند.

به گزارش برنا؛ صبح امروز درمراسمی تفاهمنامه همکاری بین بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت آب و فاضلاب کشور امضا شد.

مدیرعامل بنیاد احسان دراین خصوص گفت: امروز تفاهمنامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب امضا کردیم و متعهد شدیم ازطریق گروه‌های مردمی و جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به ۱۳۰ روستای مناطق کم‌برخوردار آبرسانی کنیم که این روستاها در مناطق کم آب و عمدتا در سیستان وبلوچستان هستند.

سعید سلیمانی افزود: هرگاه با گروه‌های مردمی و جهادی کاری رابه پیش بردیم، مشکلات درآن حوزه به طور کامل حل شده ، در مسیر این تفاهم هم از نیروها و گروههای همکار بنیاد احسان برای فرایند آبرسانی استفاده خواهد شد.

او افزود: این تفاهمنامه از جمله مصادیق انجام یک کار تخصصی با گروه‌های مردمی است و و امثال این تفاهم شروع خوبی برای حل مسائل اساسی و زیرساختی کشور است.

حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با قدردانی از توجه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان به حل مسائل زیرساختی کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور برای اختصاص منابع به توسعه مناطق روستایی در تلاش است.

او ادامه داد: یکی از مشکلات ما در روند آبرسانی به مناطق روستایی مشارکت های با ذینفعان و مردم بوده که با همکاری مستمر با بنیاد احسان و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی این بنیاد، مسئله مرتفع می‌شود.

جانباز در توضیح مفاد این تفاهمنامه گفت: طبق این تفاهم به ۱۳۰ روستا در مناطق محروم خصوصا در استان سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد احسان و شرکت آب و فاضلاب آبرسانی خواهد شد، اولویت ما آبرسانی به مناطق محروم روستایی خصوصا استان‌های کم‌آب کشور در مرکز فلات ایران است.

او افزود: امیدواریم این تفاهمنامه هرچه زودتر برای خدمت‌رسانی به تمام نقاط کشور تمدید و گسترش یابد.

نظر شما