دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور خبر داد:

افتتاح خانه اقوام و عشایر در استان زنجان/معرفی مناطق گردشگری مغفول مانده و ایجاد اشتغال در اولویت مجمع ملی جوانان است

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۴:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۵۴۷۹
افتتاح خانه اقوام و عشایر در استان زنجان/معرفی مناطق گردشگری مغفول مانده و ایجاد اشتغال در اولویت مجمع ملی جوانان است
راشد پرستار با اشاره به توسعه و افزایش ظرفیت گردشگری در کشور گفت: طی این اقدامات اشتغال قابل توجهی در مناطق گردشگری ایجاد می‌شود به همین دلیل یکی از اولویت‌های امسال ما در مجمع ملی جوانان توسعه ظرفیت گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه است.

به گزارش برنا؛ راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور در گفتگو با خبرنگار برنا از افتتاح خانه اقوام و عشایر در استان زنجان خبر داد و گفت: موسسه یادآوران فرهنگ کهن از 5 تا 7 خردادماه میزبان تشکل‌های ملی جوانان بود و توانستیم در این مدت خانه اقوام و عشایر را در شهرستان خرمده استان زنجان با حضور جوانان، نخبگان و فعالان حوزه گردشگری سراسر کشور افتتاح کنیم.

او افزود: افتتاح خانه اقوام و عشایر در قالب طرح ملی مهارت آموزی در حوزه اوقات فراغت انجام شد که با حضور فعالان سازمان‌های مردم نهاد، جشنواره‌های فرهنگی افتتاح کردیم و از روستاهای قروه، ماه نشان و انگوران نیز بازدید کردیم و با برگزاری یک نشست تخصصی درخصوص نقشه آینده کاری این مکان‌های تاریخی و رفع ابهامات با جوانان صحبت کردیم.

پرستار با تاکید بر دغدغه مجمع ملی جوانان در حوزه گردشگری تصریح کرد: در مجمع ملی جوانان به دنبال این هستیم تا مناطق گردشگری کشور هرچند دور افتاده روستایی را برجسته سازی کنیم تا مکان‌های تاریخی و گردشگری مغفول مانده که تاکنون به آنها پرداخته نشده است را به عنوان یک منطقه بکر و جذاب گردشگری معرفی کنیم از این رو هموطنانمان بتوانند هم از این مناطق استفاده و هم بهره برداری کنند.

دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور  با اشاره به تاثیر توسعه گردشگری بر اشتغال زایی گفت: با توسعه و افزایش ظرفیت گردشگری در کشور، اشتغال قابل توجهی در مناطق گردشگری ایجاد می‌شود که این موضوع برای جوانان قابل اهمیت است به همین دلیل یکی از اولویت‌های امسال ما در مجمع ملی جوانان توسعه ظرفیت گردشگری و ایجاد اشتغال در  این حوزه است.

پرستار در پایان تاکید کرد: باتوجه به سرعتی که در انجام این کار پیش گرفتیم انشالله در آینده‌ای نزدیک بتوانیم مناطق گردشگری مغفول مانده را معرفی و با جذب توریست به اشتغال جوانان کمک کنیم.

//انتهای پیام: 3

نظر شما