ثبت‌نام‌کنندگان مسابقات سراسری قرآن در استان تهران رشد دوبرابری داشت

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۵۴۸۱
ثبت‌نام‌کنندگان مسابقات سراسری قرآن در استان تهران رشد دوبرابری داشت
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از رشد دوبرابری تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان مهلت ثبت‌نام این رقم افزایش یابد.

به گزارش برنا؛ زمان ثبت‌نام برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۳ خرداد ادامه دارد و متقاضیان برای حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند از طریق نشانی quraniran.ir ثبت‌نام کنند.

سیدمهدی شرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در مورد میزان استقبال فعالان قرآنی و دنبال‌کنندگان مسابقات در استان تهران گفت: با وجود گذشت نزدیک به ۲۵ روز از آغاز ثبت‌نام، بیش از هزار نفر موفق به ثبت‌نام در سامانه شده‌اند.

او با تأکید بر اینکه میزان استقبال از مسابقات چهل و چهارم در مقایسه با دوره گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است، افزود: با توجه به اینکه پنج روز تا پایان ثبت‌نام باقی مانده و همچنین بخش زیادی از مخاطبان در روزهای پایانی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود که این رقم افزایش یابد.

شرفی در مورد استقبال از رشته‌ها نیز اظهار کرد:‌ تاکنون رشته تفسیر عمومی قرآن کریم با ثبت‌نام بیش از ۲۸۰ نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را در بین رشته‌های مختلف داشته است.

یادآور می‌شود، بر اساس اعلام مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

منبع: ایکنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز