شهردار منطقه۱۷ در گزارش به مردم مطرح کرد:

احداث ۳۲ کیلومتر شبکه جمع آوری آب‎های سطحی

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۱۳۰
احداث ۳۲ کیلومتر شبکه جمع آوری آب‎های سطحی
شهردار منطقه 17 در خصوص ارائه گزارش به مردم در چهار سال مدیریت شهری فعلی شهرداری تهران به شهروندان گفت: یکی از اقدامات شاخص مدیریت شهری در طی چهار سال اخیر حل مشکل آب گرفتگی معابر این منطقه جنوبی پایتخت بوده است که در این مدت 32 کیلومتر شبکه جمع آوری آب های سطحی احداث شده است.

به گزارش برنا؛ داود لطفی، شهردار منطقه 17 در این باره گفت: یکی از مهم ترین اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 17 در چهارسال اخیر حل مشکل آبگرفتگی معابر بوده است که در این مدت 32 کیلومتر شبکه جمع آوری آب های سطحی در معابر منطقه احداث شده است.

لطفی افزود: 11 کیلومتر و 471 متر بهسازی شبکه آبرسانی در سطح منطقه از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه است.

او تصریح کرد: برخی از معابر منطقه 17 سالیان سال مرمت نشده بود و تردد را برای عابران پیاده و خودروها با مشکل روبه رو کرده بود که در چهار سال اخیر معابر اصلی و فرعی محدوده این منطقه جنوبی پایتخت مورد مرمت قرار گرفته است که 219 هزار و 200 متر مربع  آسفالت ریزی معادل  30 هزار و 430 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردارمنطقه17 به موضوع پیاده رو سازی در معابر منطقه 17 در چهار سال اخیر نیز اشاره کرد، گفت: 45 هزار متر مربع پیاده رو سازی در معابر منطقه 17 احداث شده که با این اقدام مدیریت شهری تردد برای عابران پیاده با رویکرد شهر انسان محور فراهم شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بخشی از محلات منطقه 17 در بافت فرسوده قرار دارد و معابر این محلات کم عرض است تیرهای برق این معابر نیازمند جابه جایی به دلیل تعریض معبر برای تردد خودروهای امدادی و همچنین فرسودگی تیرهای برق داشته است که تاکنون مدیریت شهری منطقه 17 با همکاری اداره برق رودکی 780 تیر برق را جابه جا و تعویض کرده است.

او به بخشی از پروژه های احداثی در چهار سال اخیر توسط مدیریت شهری منطقه 17 پرداخت، گفت: احداث مجموعه ورزشی دارالشهدای منطقه 17، احداث فاز دو مجموعه فرهنگی و ورزشی شهر بانو، محوطه سازی آستان مقدس امام زاده حسن(ع)( بوستان زائر)، مجموعه فرهنگی و ورزشی زمزم و عملیات توسعه ایستگاه پردازش پسماند را می توان نام برد.

شهردار منطقه 17 به محیط های فضای سبز در این محدوده از پایتخت نیز اشاره کرد، گفت: بوستان شهید ناظری، بوستان طلائیه و فضای سبز حریم چراغی بخشی از توسعه فضای سبز در این منطقه است که به عبارتی 155 هزار متر مربع به فضای سبز این منطقه افزوده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز