شناسایی عامل شهادت ۲ محیط بان زنجانی

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۶۵۹۹
شناسایی عامل شهادت ۲ محیط بان زنجانی
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به بررسی ها و تحقیقات خاص به عمل آمده، قاتل ۲ محیط بان شهید زنجانی، شناسایی و به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی استان معرفی شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در رابطه با به شهادت رساندن ۲ محیط بان این استان، ۲ شکارچی از سوی پلیس آگاهی زنجان به عنوان متهم دستگیر شده بودند اما در بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده و روشن شدن زوایای پنهان قضیه، مشخص شد که یکی از این شکارچیان هیچ نقشی در وقوع این حادثه تلخ نداشته است.

او با بیان اینکه پلیس در کشف حقایق از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست، اظهار کرد: با توجه به عمل مجرمانه صورت گرفته از سوی قاتل، نامبرده به زودی قصاص شده و به سزای کار ناشایست خود خواهد رسید.  

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان نیز گفت: قاتل اصلی در ادامه بازجویی‌های عوامل پلیس آگاهی زنجان به صراحت به جرم خود اقرار کرده و گفته است که این ۲ محیط بان زنجانی را خود به تنهایی به شهادت رسانده و شریک جرم نداشته است.

اسماعیل قلی زاده، افزود: قاتل که شکارچی دیگری را در جنایت ارتکابی خود به عنوان شریک جرم معرفی کرده بود بالاخره قتل این ۲ محیط بان را گردن گرفت که پرونده نامبرده از دادسرا به دادگاه رفته است و اکنون در یک قدمی قصاص قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز