معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

حریق یک دستگاه اتوبوس بی آرتی در محدوده خیابان ولیعصر (عج)

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۶۸۹۳
حریق یک دستگاه اتوبوس بی آرتی در محدوده خیابان ولیعصر (عج)
سرهنگ سعید اکبری گفت: پس از مراجعه عوامل آتش نشانی و اطفاء حریق و انتقال این اتوبوس به محل ایمن و تلاشهای تیم راهور ، بار ترافیکی جذب و ترافیک به حالت عادی بازگشت .

به گزارش برنا؛ سرهنگ سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 19:40 شب گذشته، در محدوده خیابان ولیعصر بعد از تقاطع میرداماد یکدستگاه اتوبوس بی آرتی دچار حریق می گردد. 

او افزود: با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند. 

اکبری تصریح کرد: تیم منطقه 3 پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت حادثه به موقع حضور یافتند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصل شده بود انجام دادند .

سرهنگ اکبری ادامه داد: عوامل آتش نشانی آتش نیز به موقع در محل حاضر شدند و مشغول اطفاء حریق گردیده و افراد را از محل حادثه متفرق می کردند. 

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب افزود: خوشبختانه پس از مراجعه عوامل آتش نشانی و اطفاء حریق و انتقال این اتوبوس به محل ایمن و تلاشهای تیم راهور ، بار ترافیکی جذب و ترافیک به حالت عادی بازگشت .

او از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند. 

خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب و سوختگی نگردید و پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

نظر شما