نماینده جوانان ایران در وبینار بین المللی مجمع جوانان کشورهای اسلامی:

رژیم صهیونیستی صلح و امنیت جهانی را تهدید می کند / اقدمات مجرمانه رژیم اشغالگر قدس، جنایت علیه بشریت است

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۶۹۰۴
رژیم صهیونیستی صلح و امنیت جهانی را تهدید می کند / اقدمات مجرمانه رژیم اشغالگر قدس، جنایت علیه بشریت است
نماینده جوانان ایران در وبینار بین المللی مجمع جوانان کشورهای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که اقدمات مجرمانه رژیم اشغالگر قدس، جنایت علیه بشریت است و باید به عنوان نسل کشی و جنایت علیه بشریت مورد شناسایی قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ حسین کشیری نماینده جوانان جمهوری اسلامی ایران عصر امروز دوشنبه در وبینار بین المللی مجمع جوانان کشورهای اسلامی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی که با حضور صدها نفر از جوانان جهان برگزار شد با موضوع حمایت از فلسطین به سخنرانی پرداخت.

کشیری در این سخنرانی که بصورت وبینار و‌با حضور صاحب نظران از سراسر نقاط جهان برگزار می شد در بخشی از سخنانش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: شاهد این هستیم که تجاوزات رژیم صهیونیستی افزایش یافته است و از همین رو، مردم فلسطین که برای بازیابی همه حقوق خود در حال مبارزه هستند، از حق ذاتی و طبیعی برای دفاع از خود برخوردار هستند و تا زمانی که ملت استوار فلسطین به همه حقوق خود دست یابد و حاکمیت خود را بر تمام سرزمین فلسطین اجرا کند، مقاومت مشروع تنها راه مقابله با تجاوزات و اشغالگری این رژیم است.

 او همچنین با اشاره به اهداف شوم و خطرناک رژیم اشغالگر قدس در جهت تهدید صلح و امنیت جهانی، اظهار داشت: به جامعه بین المللی هشدار می دهیم که رژیم صهیونیستی با تلاش در ایجاد ناامنی و بی ثباتی در تمام منطقه به دنبال رسیدن به اهداف شوم و خطرناکی است که سرانجام، صلح و امنیت جهانی را مورد تهدید قرار می دهد. در همین راستا، از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم به ماموریت و وظیفه ذاتی خود عمل نماید و با فشار بر رژیم جعلی اسرائیلی جهت پایان دادن فوری به اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی خود، اجازه ندهد که حقوق مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس و حامیان این رژیم تجاوزکار پایمال شود.

کشیری همچنین از ملتها، سازمانها و دولتهای مسلمان و بویژه جوانان سازمان همکاریهای اسلامی دعوت کرد

تا در یک جبهه واحد، در مقابل تجاوز آشکار و اقدامات تروریستی ارتش رژیم صهیونیستی، در کنار  مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین قرار گیرند.

او افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که اقدمات مجرمانه رژیم اشغالگر قدس، جنایت علیه بشریت است و باید به عنوان نسل کشی و جنایت علیه بشریت مورد شناسایی قرار گیرد.

نماینده جوانان ایران در پایان تاکید کرد: تنها راه حل عادلانه مساله فلسطین، اجرای همه پرسی مردمی با مشارکت همه ساکنین واقعی فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی در راستای حق تعیین سرنوشت است.

نظر شما