اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۷۲۷۳
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

سخنگوی سازمان غذا و دارو:

هنوز مجوز واکسیناسیون عمومی برای واکسن ایرانی صادر نشده است/ پس از مجوز تزریق عمومی ممکن است به داوطلبان نوع ایرانی تزریق شود/ بحث انتخاب واکسن در کوتاه مدت عملی نیست

کیانوش جهانپور با اشاره به آخرین وضعیت تولید واکسن ایرانی کرونا گفت:اطلاع از نوع واکسن پیش از تزریق فعلا در دنیا نداریم و هنوز در دنیا این امکان فراهم نشده است، البته تخصیص واکسن با لحاظ اولویت ها و مسائل فنی خواهد بود ولی بحث انتخاب واکسن در کوتاه مدت عملی نیست

هوای تهران در آستانه آلودگی

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در تهران پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده غلظت آلاینده ازن در این شهر افزایش پیدا کند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور؛

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه کرج - تهران سنگین است.

هوای کشور خنک‌تر می‌شود

سازمان هواشناسی با اشاره به جو پایدار و آسمان صاف طی ۵ روز آینده در اکثر مناطق کشور از کاهش ۸ تا ۱۳ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و اردبیل خبر داد.

رییس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب :

تصادف شدید زنجیره‌ای در بزرگراه چمران

سرهنگ مجید رنجبر از وقوع تصادف سه خودرو در بزرگراه چمران خبر داد و گفت: غیر قابل حرکت بودن این سه وسیله باعث ترافیک سنگین در محدوده‌ی بزرگراه چمران شد.

تبعه چینی به اتهام انتشار تصاویر دختران ایرانی بازداشت شد

تبعه چینی عامل انتشار تصاویر دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد.

کرونا جان ۱۷۱ ایرانی را گرفت/ شناسایی ۱۰هزار و ۶۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۰ هزار و ۳۲۷ نفر رسید.

تجدیدمیثاق جوانان با حضرت امام(ره)

محمد مهدی تندگویان در اینستاگرام خود از دقت نظر و توجه ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینى به جوانان و درک بالای ایشان در یادآوری لزوم اهمیت بخشیدن به جوانان تقدیر کرد.

واژگونی وانت نیسان با بار موزاییک در بزرگراه آزادگان+ عکس

وانت نیسان با بار موزاییک در بزرگراه آزادگان واژگون شد و به شدت با سواری سمند برخورد کرد.

انجام بیش از ۴۶ هزار تست فوری کرونا در مبادی مرزی کشور

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۴۶ هزار و ۸۴۹ تست فوری تشخیص کرونا توسط امدادگران در ۱۹ مرز رسمی کشور خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۳۳۳ هزار و ۴۲۹ مسافر مورد کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی قرار گرفتند.

آنچه که باید در خصوص نحوه تعویض پلاک خودرو بدانید

برای تعویض پلاک خودرو باید مراحلی را طی کرد تا به کمک آن‌ها بتوان کار خود را به راحتی انجام داد.

محسن هاشمی در دویست و نود و نهمین جلسه شورا:

شهر را با یک سوم هزینه سابق اداره کردیم/ توجه به انسان محوری و محله محوری به جای شهر فروشی و مگا پروژه‌ها

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود تخریبهای و فضاهای سازی های منفی در رسانه ملی، رسانه های رسمی و ارتش سایبری، عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم قابل دفاع بوده است و توانسته ایم شهر تهران را با یک سوم هزینه سابق اداره کنیم.شفافیت، تکثر فرهنگی واجتماعی، عدم قانون فروشی و شهر فروشی وصیانت از باغات ومحیط زیست، مناسب سازی شهری و ادامه ساخت زیر ساخت های حمل و نقل عمومی از دستاوردهای غیرقابل انکار این دوره مدیریت شهری است و امیدوارم کاندیداهای اصلاح طلب چه از اعضای فعلی شورا و چه از جوانان اصلاح طلب بتواند در فضای انتخاباتی کارنامه عملکرد شورای پنجم را به افکار عمومی بصورت منسجمی ارائه کنند.

چگونگی عمل جراحی بیماران در شرایط کرونا

استاد ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: عمل جراحی بیماران با روش‌های خاص در شرایط کرونا انجام گرفت و کمک به بیماران متوقف نشد.

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی:

هر رای موشکی به قلب آمریکا و اسرائیل است

حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی گفت: امروز نیروی انتظامی از آبروی خوبی نزد مردم برخوردار است؛ با دعوت مردم به رای دادن به اسلام و قرآن نصرت می‌دهیم؛ هر رای یک شهروند در انتخابات، یک موشکی است که به قلب امریکا و اسرائیل شلیک می‌شود.

شرایط تأمین معلم در مدارس دولتی و خاص اعلام شد/ ممنوعیت تشکیل کلاس درس با بیش از 38 نفر!

شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده ابلاغ شد؛ بر این اساس شرایط تأمین معلم برای انواع مدارس دولتی و خاص مشخص شده همچنین کاهش تراکم کلاس‌های پرجمعیت یکی از موارد قابل ذکر است.

حناچی در نشست علنی صحن شورای شهر تهران مطرح کرد:

تلاش برای بهره‌مندی همه شهروندان از مواهب شهر/ کاهش تراکم فروشی و مگا پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری

حناچی در تشریح گزارش تحویل و تحول مدیریت شهری گفت: این گزارش در چند محور تنظیم شده است که بر اساس تشکیلات معاونتی نیست و بیشتر بر اساس محورهای عملکردی است.

رئیس پلیس راهور ناجا:

محدودیت‌های شبانه همچنان برقرار است/ فرمانداری‌ها از صدور مجوز تردد خودداری کند/ در منع تردد‌های تعطیلات نیمه خرداد تهران، ورامین و اسلامشهر به صورت یک پارچه هستند

سردار کمال هادیانفر در خصوص محدودیت های تردد شبانه گفت: محدودیت های شبانه همچون گذشته با جریمه ۲۰۰ هزار تومان به قوت خود باقی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز