اعلام شرایط ثبت‌نام پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی جدید

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۷۳۶۴
اعلام شرایط ثبت‌نام پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی جدید
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در دستورالعمل ثبت‌نام، سن ثبت‌نام پیش‌دبستانی یک، ۴ تا ۵ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۵ تا یک مهر ۹۶ و سن ثبت‌نام پیش‌دبستانی دو، ۵ تا ۶ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۴ تا یک مهر ۹۵ است.

به گزارش برنا؛ رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درباره جزئیات ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی گفت: ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی همانند سال گذشته اعلام شده است.

او ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام، سن ثبت‌نام پیش‌دبستانی یک، ۴ تا ۵ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر۹۵ تا یک مهر ۹۶ و سن ثبت‌نام پیش‌دبستانی دو، ۵ تا ۶ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۴ تا یک مهر ۹۵ است.

حکیم‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، گفت: با توجه به اینکه رسما سازمان تعلیم و تربیت کودک شروع به کار نکرده است، همچنان در سال تحصیلی جدید پیش‌دبستانی یک و پیش‌دبستانی ۲ را داریم.

او افزود: ثبت‌نام نوآموزان در دستورالعمل ثبت‌نام اعلام شده است و با سه کد دولتی، دولتی با مشارکت مردم و غیردولتی، امکان ثبت‌نام نوآموزان از اول خرداد مانند سایر دانش‌آموزان وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیش‌دبستانی در مناطق دارای ضریب محرومیت بالا رایگان است و سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌هایی که داشتیم، با اجرای برنامه ثبت‌نام رایگان در فضای مجازی توانستیم یک میلیون و ۱۴ هزار نوآموز پیش‌دبستانی را ثبت‌نام کنیم و نرخ ثبت‌نام را حفظ کردیم.

با توجه به ایجاد سازمان تعلیم و تربیت کودک، دوره پیش‌دبستانی سه‌ساله خواهد شد و پیش‌دبستانی یک، پیش‌دبستانی دو و پیش‌دبستانی ۳ شکل می‌گیرد که فعلا محقق نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز