آغاز طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات نیمه خرداد از امروز

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۷۵۷۱
آغاز طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات نیمه خرداد از امروز
رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح ممنوعیت سفرهای بین استانی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ ایرج حسین پور، رئیس پلیس راهور استان چهارمحال و بختیاری گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با توجه به شرایط شکننده موجود، سفرهای مصادف با تعطیلات نیمه خرداد به استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور ممنوع می باشد.

او زمان اعمال محدودیت تردد را از ساعت ۱۲۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲۰۰ روز دوشنبه ۱۷ خرداد عنوان کرد و افزود: این محدودیت هیچ استثنایی نداشته و تمام رنگ بندی ها را شامل می شود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ممنوعیت مسافرت مشمول سفر با سیستم حمل و نقل عمومی (هواپیما و اتوبوس) نمی گردد و همچنین خودروهای عمومی، امدادی، انتظامی، خدماتی و خودروهای حمل کالاهای اساسی، حسب نیاز مجاز به تردد در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان می باشند.

سرهنگ حسین پور با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری، از عموم هموطنان خواست همانند گذشته با درک صحیح از شرایط، با پلیس همکاری نموده و از تردد غیرضروری به این استان پرهیز نمایند.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالسازی دوربینهای جاده ای، عوامل پلیس راهور و پلیس راه در معیت مامورین انتظامی وضعیت تردد خودروها را کنترل و مدیریت کرده و در صورت مشاهده تخلف و تردد غیر مجاز، خودروهای متخلف برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

نظر شما