اعزام ۲ گروه ارزیاب هلال‌احمر به منطقه زلزله زده راور

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۶۸۸
اعزام ۲ گروه ارزیاب هلال‌احمر به منطقه زلزله زده راور
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از اعزام دو گروه ارزیاب به منطقه زلزله‌زده راوَر مرکز شهرستان راور، شمالی‌ترین شهر استان کرمان در شرق ایران به منظور ارزیابی اولیه زلزله بوقوع پیوسته در این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: پس از کسب وقوع خبر زمین لرزه ای به بزرگی چهار و شش دهم ریشتر حوالی راور در استان کرمان با قید فوریت های امدادرسانی ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با هماهنگی های انجام شده با جمعیت هلال احمر استان کرمان، دستورات لازم برای اعزام گروه های ارزیاب از نزدیکترین پایگاه های امداد و نجات و خانه هلال به منطقه وقوع زلزله صادر شد.

او توضیح داد: اکنون گروه های ارزیاب هلال احمر برای ارزیابی اولیه و بررسی لازم به محل وقوع این زلزله اعزام شده اند.

زمین لرزه راور ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه در سیزده کیلومتری عمق زمین و  در موقعیت طول جغرافیایی ۵۷.۱۵ و عرض ۳۱.۲۸ جغرافیایی رخ داد.  

بر اساس این گزارش نزدیک‌ترین شهرها به محل وقوع این زمین لرزه ۳۲ کیلومتری راور (کرمان)، ۵۹ کیلومتری هجدک (کرمان) و ۷۱ کیلومتری خانوک (کرمان)  ثبت و نزدیکترین مراکز استان ها به محل وقوع این زلزله ۱۱۰ کیلومتری کرمان و ۲۶۳ کیلومتری بیرجند گزارش شده است.

هنوز از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز