مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران خبر داد:

تداوم عملیات اطفا آتش‌سوزی پالایشگاه تهران تا شب

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۸۲۸۷
تداوم عملیات اطفا آتش‌سوزی پالایشگاه تهران تا شب
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با بیان اینکه تخمین دقیقی از هیدروکربن‌های باقی‌مانده در مخازن آتش گرفته نداریم، گفت: عملیات اطفای آتش سوزی مخازن پالایشگاه تا شب ادامه خواهد داشت.

به گزارش برنا؛ حامد آرمان فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در حاشیه اطفا آتش سوزی مخازن پالایشگاه نفت تهران، گفت: حجم آتش سوزی نسبت به قبل خیلی کاهش پیدا کرده در حال حاضر فقط پنج درصد حجم آتش سوزی اولیه باقی مانده است.

او با اشاره به اینکه تا پایان کامل هیدروکربن های داخل مخازن باید صبور باشیم، خاطرنشان کرد:  تلاش اصلی تیم آتش نشانی و عوامل پالایشگاه جلوگیری از سرایت آتش به مخازن دیگر بود که در این امر بسیار موفق عمل شده است.

آرمان فر اضافه کرد: هم اکنون مخازن کناری محل آتش سوزی کاملا خنک و فشار آنها نیز کنترل شده است و جای هیچگونه نگرانی باقی نمانده است.

او با بیان اینکه از آغاز آتش سوزی برنامه ای برای ذخیره هیدروکربن های داخل مخازن آتش گرفته نداشته ایم، خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در اطفای آتش جلوگیری از خسارت بیشتر و سرایت آتش به سایر مخازن بود.

این مسئول گفت: از عصر روز گذشته که آتش سوزی آغاز شده تاکنون که  ۱۸ ساعت از عملیات اطفا می گذرد نیروهای آتش نشانی و عوامل پالایشگاه در صحنه حضور دارند و جلوی خسارات بیشتر را گرفته اند.

منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز