دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با مجمع ملی جوانان

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۸۴۰۶
دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با مجمع ملی جوانان
آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان با مجمع ملی جوانان و جوانان استان قم دیدار کرد.

به گزارش برنا؛ آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار با مجمع ملی جوانان و جوانان استان قم که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم جامعیت و شفاعت و همه‌چیز را دارد و امید و توسل ما به این کتاب اسمانی است.

 مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: شما جوانان باید حضور پرشور و فعالی در انتخابات داشته باشید چون شرکت در انتخابات مهم و باارزش است.

 آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار با مجمع ملی جوانان و جوانان استان قم که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم جامعیت و شفاعت و همه‌چیز را دارد و امید و توسل ما به این کتاب اسمانی است.

 جوانان با قرآن کریم مأنوس باشند تا عاقبت‌به‌خیر شوند

او افزود: هرچه که می‌توانیم  باید از محضر آیات الهی بهره‌مند شویم و خوشابه سعادتمان می‌شود، نسل جوان باید با قرآن کریم مأنوس باشند تا عاقبت‌به‌خیر شوند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: از رسول خدا سؤال شد از جوانان بهترین آن‌ها کدام هستند که پیامبر(ص) فرمودند بهترین جوانان کسی است که در سن جوانی باوقار و سنگین باشد وبدترین شما کسی است که علی‌رغم اینکه پیر شده است ولی وقار ندارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به ارزش و اهمیت دوران جوانی عنوان کرد: نعمت جوانی نعمت بسیار بزرگی است و باید قدر خود را به‌خوبی بدانید.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: حضرت امام صادق(ع) قصد داشتند برای نیازمندان پول جمع‌آوری کنند و یکی از اصحاب را نزد سالمندان فرستادند، آن شخص گفت امام صادق(ع) برای بی‌نوایان مبلغی پول می‌خواهند ولی مبلغ بسیار کمی دادند.

او ادامه داد: آن شخص خدمت امام صادق(ع) رسید و امام خطاب به وی گفت که نزد جوانان برو و از آن‌ها کمک بگیر، آن شخص خطاب به جوانان گفت که امام صادق(ع) مبلغی پول برای نیازمندان می‌خواهند که آن جوانان دو برابر آن مبلغی که امام صادق(ع) فرموده بودند جمع‌آوری کردند، امام(ع) فرمودند همواره حاجت و نیازهای خود را به جوانان بگویید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خردادماه خاطرنشان کرد: شما جوانان باید حضور پرشور و فعالی در انتخابات داشته باشید چون شرکت در انتخابات مهم و باارزش است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز