مرگ دو جوان در آبگیر جمال آباد پاکدشت

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۸۷۳۹
مرگ دو جوان در آبگیر جمال آباد پاکدشت
سرپرست آتش‌نشانی بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت گفت: دو جوان در آبگیر ابتدای روستای جمال آباد این شهرستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش برنا؛ سید محمد تقوی، سرپرست آتش‌نشانی بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت گفت: عوامل آتش‌نشانی و اورژانس شریف آباد با دریافت خبری مبنی بر غرق شدن دو جوان در آبگیر روستای جمال ‌آباد، سریعا با همراهی تیم ویژه غواص آتش‌نشانی، به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این دو جوان ۱۸ ساله و ۲۳ ساله که از اتباع افغانستان می‌باشند، برای شنا در این آبگیر رفته بودند که به دلیل نداشتن آشنایی با فن شنا غرق شدند.

تقوی گفت: عوامل آتش‌نشانی، اورژانس‌ و نیروی انتظامی مسئول غواص جنوب‌شرق استان تهران در محل این حادثه حضور یافته و پس از ساعت‌ها تلاش موفق به کشف جسد این دو نفر شدند.

او یادآور شد: تعطیلی استخرها و گرمای هوا موجب شده تا عده ای به شنا و آب‌تنی در دریاچه‌ها و آبگیرهایی که بدون حفاظت و علائم هشداری است روی بیاورند که به دلیل ایمن نبودن توصیه می‌کنیم از شنا کردن در این مناطق خودداری کنند.

او گفت: این آبگیرها مخصوص تغذیه سفره‌های زیرزمینه احداث شده و شنا در آن، بسیار خطرناک بوده و قطعا اگر فردی اصول شنا را بلد نباشد، در آن غرق می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز