انتصاب دستیار جانشین وزیر بهداشت در امور هماهنگی ستاد کرونا

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۹۲۵۱
انتصاب دستیار جانشین وزیر بهداشت در امور هماهنگی ستاد کرونا
جانشین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور طی حکمی رضا عالی زاده را به عنوان «دستیار ویژه» خود در ستاد منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون در حکم رضا عالی زاده نوشت:

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با عنایت به اهمیت و ضرورت هماهنگی و اجرائیات همه‌جانبه در «ستاد واکسیناسیون کشور»  و همچنین نظر به شایستگی و توانمندی جناب عالی، بدین وسیله به عنوان «دستیار ویژه اینجانب»  منصوب می شوید.  امید است با لطف پروردگار و استفاده از کلیه ظرفیت‌های بین بخشی و هماهنگی همکاران و همراهان ارجمند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادها، در تسریع پوشش واکسیناسیون کرونا موفق باشید.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سوم خرداد امسال در حکمی سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر را به عنوان جانشین خود در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور منصوب کرد.

نمکی در حکم انتصاب سپهر نوشته بود: با توجه به سوابق ارزنده و همراهی های بی دریغ جناب عالی و همکاران نظام سلامت در طرح موفق سردار شهید پاسدار قاسم سلیمانی بدین وسیله به عنوان «جانشین اینجانب در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور»  منصوب می شوید. امید است با لطف پروردگار و استفاده از کلیه ظرفیت های بین بخشی و هماهنگی همراهان ارجمندمان در نیروهای مسلح، سازمان بسیج، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان های مردم نهاد و دیگر دستگاه های ذی ربط در تسریع پوشش واکسیناسیون کرونا موفق باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز