در منطقه ۱۹رخ داد؛

افزایش ایمنی و آرام سازی ترافیکی در یکی از تقاطع‌های پرتردد

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۹۷۱۷
افزایش ایمنی و آرام سازی ترافیکی در یکی از تقاطع‌های پرتردد
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ گفت: مشکلات ترافیکی تقاطع خیابان های میثاق شمالی و میلاد با نصب تجهیزات ترافیکی لازم رفع و تردد خودروها در این معبر ایمن تر شد.

به گزارش برنا؛ علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ با اشاره به مشکلات ترافیکی و خطرات احتمالی برخورد خودروها به دلیل تداخل مسیرهای خیابان های میثاق شمالی و میلاد گفت: در همین راستا با نصب ٣٠ گاردریل، نیوجرسی و مانع ارتجاعی و نیز تابلوهای هشداردهنده ضمن آرام سازی حرکت خودروها در این تقاطع، امنیت تردد آن ها نیز افزایش یافته است.

او همچنین به ارتقاء ایمنی در بزرگراه های مواصلاتی این محدوده اشاره کرد و گفت: طی هفته اخیر ٧٥ گاردریل و ٩٠ پایه گاردریل در بزرگراه های شهید کاظمی، آزادگان، شهید تندگویان و شهید هاشمی نصب و ٤٨ گاردریل نیز ترمیم شد. علاوه بر این تردد در گذرهای اصلی نواحی یک و دو  با نصب ٢٠ تابلو خطرنما و ٣٠ مانع استوانه ای ایمن تر شد.

مرآتی در بخش دیگری از جابجایی پایانه اتوبوسرانی خیابان پیروز جنوبی خبر داد و اعلام کرد: این اقدام در پی درخواست هایی مکرر شهروندان اجرا و طی آن ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان پیروز به بلوار شقایق در ابتدای خیابان شکری منتقل و بهره برداری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز