این مرد عجیب الخلقه یک صورت شیطانی در پشت سر دارد+ عکس

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۶۰۲
این مرد عجیب الخلقه یک صورت شیطانی در پشت سر دارد+ عکس
این مرد دارای یک صورت شیطانی در پشت سر بوده که می توانست بخندد و یا ناراحت باشد اما قدرت تکلم و خوردن آشامیدن نداشت.

به گزارش برنا؛ یکی از اعضای خانواده سلطنتی انگلستان که در قرن نوزدهم به دنیا آمد باعث تعجب و شگفتی بسیاری در زمان خود شد.این نوزاد که ادوارد مورداک نامیده شد ،با صورت شیطانی خود نمونه بسیار نادری از بیماری های ژنتیکی و نژادی بود،به طوری که دارای یک چهره ی دیگر در سر خود داشت.

این صورت فاقد قدرت تکلم و یا خوردن و آشامیدن بود ، اما می توانست ناراحت یا خندان شود . نکته جالب،تفاوت حرکات این صورت با صورت اصلی ادوارد بود که ممکن بود یکی خندان و دیگری ناراحت باشد .

پزشکان بسیاری او را معاینه کردند اما به علت نبودن اطلاعات کافی و همین طور عجیب بودن این ناهنجاری ، هیچ پزشکی جرات انجام عمل جراحی نداشت . ادوارد به دکترها التماس می کرد تا این صورت شیطانی ( لفظی که خودش به کار می برد) را بردارند ولی هیچکس هرگز جرات نکرد این کار را انجام دهند .

ادوارد به هیچ عنوان مانند هم سن وسال هایش نمی توانست خوش باشد و از زندگی اش لذت ببرد چرا که کمتر کسی حاضر به دوستی با مورداک بود و وی همیشه در تنهایی به سر می برد. کودکان با دیدن او پا به فرار می گذاشتند و از نگاه مردم کوچه و خیابان معلوم بود که هیچ کس تمایلی به صحبت با او ندارد. مورداک نه تنها روز ها از دست سر خودش آرامش نداشت، بلکه شب ها هم نمی توانست سر راحت روی بالشت بگذارد. با رسیدن شب وقتی همه به خواب فرو می رفتند، همیشه از اتاق مورداک صدای نجواهی عجیبی به گوش می رسید، صداهایی که بیشتر شبیه زمزمه بود تا صحبت کردن.

ادوارد مورداک1

نکات بسیار عجیبی در مورد این صورت وجود دارد ، اول اینکه ادوارد دچار هیچ نوع مشکلی مانند صرع و تشنج و یا عقب افتادکی ذهنی نبود و مانند این بود که این دو می توانند به شکلی کاملا عادی با هم زندگی کنند.اما او بارها به خانواده و پزشکانش گفته بود که شبها موقع خواب این صورت برایش حرف می زند و از او می خواهد کارهای وحشتناکی انجام دهد .

دوم اینکه او حتی می گفت که این صورت ریچارد نام دارد و به واسطه یک نفرین به من چسبیده . البته دقیقا مشخص نیست اینها توهمات خود ادوارد بوده یا واقعیت ، اما دکتری که ادوارد را تحت نظر داشته از تغییرات عجیب و گاه و بیگاه در رفتار او گزارشاتی ارائه کرده است.

در سال 2006 با انجام یک سری آزمایشات دی ان ای از نوادگان ادوارد مورداک مشخص شد که علت اصلی این بیماری می تواند به صدها سال قبل ، زمانی که حکام بریتانیا برای انتقال نشدن خون خود با خواهران خود ازدواج می کردند برگردد.

هدف این ازدواج ها تنها به دنیا آمدن بچه برای انتقال قدرت بود اما اغلب این بچه ها ناقص الخلقه ، عقب افتاده ذهنی یا با مشکلات جدی ژنتیکی به دنیا می آمدند .

ادوارد عموما اجازه عکاسی از خودش را نمی داد و کمتر عکسی از او موجود است.

ادوارد مورداک سرانجام در 23 سالگی خودکشی کرد.

نظر شما