معاون امور جوانان به سیستان و بلوچستان سفر کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۹۰۸۸۲
معاون امور جوانان به سیستان و بلوچستان سفر کرد
محمد مهدی تندگویان صبح امروز به منظور شرکت در اختتامیه پویش ملی فیلم کوتاه ماکا( جوان ایرانی ) به به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان صبح امروز ۲۰ خرداد ماه به همراه امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان برای حضور در اختتامیه پویش ملی فیلم کوتاه ماکا ( جوان ایرانی ) که با محوریت موضوعات مرتبط با استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود، وارد ایرانشهر شد.

(جغرافیا و محیط زیست استان سیستان و بلوچستان)، (آداب ، رسوم و زندگی مردم استان سیستان و بلوچستان)، (پرداختن به میراث و وقایع تاریخی استان سیستان و بلوچستان)، (مفاخر استان سیستان و بلوچستان)، (پرداخت با محوریت آموزش شهروندی ، بهداشت و سلامت ، حفظ و حراست از اموال عمومی ، قانون مندی مردم نسبت به رانندگی و علائم ایمنی در جاده) موضوعات این پویش ملی هستند.

همچنین (حمایت از ساخت و تولید فیلمسازان جوان)، (معرفی ظرفیت ها و چهره واقعی استان سیستان و بلوچستان)، (ایجاد فرصت برای حضور هنرمندان و فیلمسازان منطقه و استان)، (ایجاد فضای گفتمان و تبادل اندیشه بین فیلمسازان جوان)، (کشف ، شناسایی و معرفی هنرمندان فیلمساز) از اهداف این پویش ملی به شمار می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز