بازدید رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی از ندامتگاه زنان شهرری

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۱۳۳۷
بازدید رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی از ندامتگاه زنان شهرری
باتوجه به ایام حمایت از خانواده‌های زندانیان، زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از دبیران سازمان‌های مردم نهاد از ندامتگاه زنان شهر ری بازدید کرد.

به گزارش برنا؛ عبدالوهاب بیگ پوری، دبیر فراکسیون سازمانهای مردم نهاد، مجلس گفت: این بازدید که با همراهی تعدادی از دبیران سازمان های مردم نهاد صورت گرفت جهت اطلاع از وضعیت زندانیان زن بوده است، در همین راستا با دستور ریاست محترم فراکسیون سازمان های مردم نهاد مقرر شد از ظرفیت سمن‌ها در حوزه رفع مشکلات و آسیب‌های متوجه خانواده زندانیان  استفاده شود.

او افزود: به عنوان مثال در حوزه حمایت حقوقی و دفاع از زندانیان جرائم غیر عمد باید از ظرفیت سمن‌های حقوقی در راستای دفاع از حقوق زندانیان استفاده کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی، توجه به رفع مشکلات و آسیب های متوجه خانواده های زندانیان را بسیار مهم خواند.

زهره الهیان افزود: اقدام در جهت تادیب مجرم نباید منجر به ایجاد آسیب یا بحران جدید برای خانواده های زندانیان شود لذا با نگاه پیشگیرانه و استفاده تخصصی از حوزه های مرتبط با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌تواند در جهت پیشگیری از بروز آسیب‌ها و بزه‌های جدید جلوگیری کرد.

در پایان مقرر شد با تعامل ایجاد شده و استفاده تخصصی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد مرتبط از خدمات آن در جهت حمایت از خانواده ها و زندانیان استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز