تولید بیش از ۲۰ تن عصاره گیاهی مورد نیاز شبکه دامپزشکی در هلال‌احمر

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۱۹۰۷
تولید بیش از ۲۰ تن عصاره گیاهی مورد نیاز شبکه دامپزشکی در هلال‌احمر
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر از تولید بیش از ۲۰ تن انواع عصاره‌های دامی در شرکت سها جیسا وابسته به این سازمان و تولید عصاره‌های گیاهی برای ارسال به کشور افغانستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ ورود شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی سها جیسا به عرصه تولید عصاره‌های گیاهی موردنیاز در درمان بیماری‌های دام و طیور به‌عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینهٔ تولید انواع عصاره‌های گیاهی با رعایت استـاندارد‌ها و الزامات موجود انجام‌شده است. از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه تولید بیش از ۲۰ تن عصاره‌های مصرفی صنعت دام و طیور کشور به‌منظور استفاده در درمان بیماری‌های گوارشی و تنفسی و همچنین ثبت نهایی سفارش عصاره‌های مورد نیاز یکی از تولیدکنندگان دارو‌های گیاهی در کشور افغانستان بوده است.

 شرکت سها جیسا به‌عنوان یکی از شرکت‌های تولیدی زیرمجموعه سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با اخذ ۱۳۵ پروانه تولید انواع عصاره‌های روغنی، خشک، هیدروپروپیلن گلایکولی، الکلی و گلیسیرینه و همچنین با اخذ ۵۳ مجوز تولید محصولات غذایی و انواع دم‌نوش‌های گیاهی یکی از تولیدکنندگان بزرگ عصاره گیاهی در کشور است و در تلاش است تا عصاره‌های جدیدی را به بازار عرضه و در اختیار صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی کشور قرار دهد و با ارائه بهترین خدمات به مردم شریف ایران، نقش به سزایی در ارتقاء نظام سلامت جامعه ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز