فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

محصول تعامل پلیس و دستگاه قضا امنیت و آرامش است/ کاهش حدودا ۱۰ درصدی جرائم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۲۰۵۹
محصول تعامل پلیس و دستگاه قضا امنیت و آرامش است/ کاهش حدودا ۱۰ درصدی جرائم
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش این فرماندهی با دادستان تهران، گفت: محصول تعامل پلیس و دستگاه قضا امنیت و آرامش است.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش فرماندهان انتظامی تهران بزرگ با دادستان تهران با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: هر چه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، نزدیکتر، هماهنگ تر و درک متقابل تر ودرست تری داشته باشند، محصول آن آرامش و امنیت جامعه است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این همایش و هم اندیشی، ارتقا هماهنگی و تعامل پلیس با دستگاه قضایی و موضوع انتخابات و همچنین برقراری ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضایی می باشد، عنوان کرد: روزانه حدود 3500 پرونده در رده های انتظامی تشکیل و بین 15تا 20 هزار مراجعه به رده های انتظامی داریم.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در حال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هستیم که این اقدام برای نخستین بار در پایتخت در حال انجام می باشد که بطور حتم به سلامت، سرعت، دقت و کیفیت کار خواهد افزود و گام بلندی در رسیدگی به کار مردم خواهد بود.

او با اشاره به اینکه 90 درصد پرونده های ارجاع داده شده به نیروی انتظامی از نیروی انتظامی است و روزانه حدود 10هزار تماس با 110 در پایتخت انجام می شود، بیان کرد: نیروی انتظامی در تهران بزرگ مجاهدانه، صادقانه و با تمام وجود پای کار ایستاده است.

او با اشاره به اجرای طرح های مختلف رعد پلیس پیشگیری، طرح کاشف پلیس آگاهی، طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر و... بیان کرد: این طرح ها بصورت ابتکاری برای نخستین بار درپلیس پایتخت انجام شده است که محصول این طرح ها کاهش حدودا 10 درصدی جرائم در چند سال اخیر در پایتخت می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز