اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۲۱۵۱
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

قرنطینه‌ی ۶۷ نفر و پایش بیش از ۳۶۳ هزار در مبادی مرزی کشور

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از قرنطینه‌ی ۶۷ نفر و پایش بیش از ۳۶۳ هزار در مبادی مرزی کشور خبر داد.

عیسی کلانتری:

ایران جزو ۱۰ کشور اول تولید کننده گازهای گلخانه‌ای است/ کشور بدون حفظ محیط‌زیست ادامه حیات ندارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: باید بتوانیم فرهنگی که برای عموم مردم در حفاظت از محیط‌زیست در نظر گرفته‌ایم را به سیاست‌گذاران هم تعمیم دهیم و بگوییم که بدون حفظ محیط‌زیست کشور قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات:

تهران در صدر ماموریت‌های حوادث کوهستان/ نجات 631 نفر از ابتدای سال 1400

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام 98 ماموریت مرتبط با حوادث کوهستان از ابتدای امسال در استان تهران خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

محصول تعامل پلیس و دستگاه قضا امنیت و آرامش است/ کاهش حدودا 10 درصدی جرائم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش این فرماندهی با دادستان تهران، گفت: محصول تعامل پلیس و دستگاه قضا امنیت و آرامش است.

جدیدترین جزئیات از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان پلیس

رئیس پلیس آگاهی کشور در خصوص آخرین جزئیات از پرونده قتل بابک خرمدین، کارگردان ۴۷ ساله سینمای ایران به وسیله پدرمادرش توضیحاتی ارائه داد.

محسن هاشمی در سیصد و یکمین جلسه شورا:

دستاوردهای شورای پنجم تبدیل به وعده نامزدهای ریاست جمهوری شده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود همه تخریبها و بی مهری های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می دهند.

علیرضا زالی:

تمام دانشجویان تا پایان شهریور واکسینه می‌شوند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: خوشبختانه پوشش واکسیناسیون استادان و دانشجویان تا پایان شهریور کامل خواهد شد، یعنی حتی ما دانشجویان ترم اول که دروس آن‌ها تئوری بوده را نیز فراخواندیم و این افراد نیز تا انتهای تابستان واکسینه خواهند شد، اما برای حضوری شدن کلاس‌ها لازم است واکسیناسیون همه جانبه اتفاق بیفتد یعنی فقط واکسینه شدن دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه کافی نیست.

رییس سازمان غذا و دارو مطرح کرد:

تولید ماهانه بیش از ۱۰میلیون دُز واکسن ایرانی کرونا از مهرماه/ مانعی برای دریافت دُز دوم از واکسنهای ایرانی وجود ندارد/ نیاز به ۱۲۰ میلیون دُز واکسن برای رسیدن به ایمنی جمعی

محمد رضا شانه ساز ضمن تشریح آخرین وضعیت ارایه مجوز برای تزریق عمومی دو واکسن ایرانی کرونا، گفت: در تابستان بیش از ۱۰ میلیون دوز واکسن تولید داخلی را خواهیم داشت و از مهرماه نیز میزان تولید داخلی به بیش از ۱۰ میلیون دُز در ماه خواهد رسید. به این ترتیب تا پاییز می‌توانیم تمام گروه‌هایی که در اولویت واکسیناسیون هستند توسط واکسن‌های تولید داخل و بخشی را نیز از طریق واردات واکسینه کنیم.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست:

محیط زیست جزو بسته‌های اقتصادی هیچ کاندید انتخاباتی نبود/ محیط زیست یکی از اقتصادی‌ترین گفتمان‌ها است

مسعود تجریشی گفت: توجه به محیط زیست ایجاد اشتغال را به دنبال دارد. محیط‌زیست جزو بسته‌های اقتصادی هیچ یک از کاندیداها قرار نگرفته است. برای مثال بنده تاکنون برنامه‌های دو نفر از کاندیدهای ریاست جمهوری را بررسی کردم، اما از لحاظ اقتصادی هیچ مساله محیط زیستی مطرح نشده است.

مرگ ۱۸۷ ایرانی دیگر بر اثر کرونا/ شناسایی ۸ هزار و ۱۹۵ بیمار دیگر

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۹۸ نفر رسید.

فعال حقوق زنان و نماینده مجلس دهم:

معیشت زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار باید در اولویت رئیس جمهور آینده قرار گیرد/ با دستگیری دختران و چوب و چماق نمی‌توان کار فرهنگی انجام داد/ زنان هنگام انتخابات‌ها مورد استفاده ابزاری قرار می‌گیرند

سهیلا جلودارزاده گفت: یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود مشارکت اجتماعی مطلوب و دلچسب نباشد تحقیرها و توهین‌هایی‌ست به زنان جامعه روا می‌دارند درحالی که با دستگیری، چوب و چماق نمی‌توان کار فرهنگی انجام داد.

یک کارشناس آموزش و پرورش مطرح کرد:

دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در سال تحصیلی جدید 40 درصد ناتوان‌تر از دیگر دانش آموزان/ کیفیت خواندن، نوشتن و حساب کردن دانش آموزان مورد بررسی قرار گیرد

محمد رضا نیک‌نژاد گفت: نارسایی‌های آموزش‌های مجازی در برخی از کشورها شدت و حدت داشته است. با این تفاسیر دانش آموزان در سوم دبستان سال تحصیلی 1400-1401 به لحاظ آموزشی 40 درصد ناتوان‌تر از دیگر دانش آموزان هستند. این دانش آموزان نیاز به باز آموزی دارند.

به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک؛

هشدار؛ کودکانِ کارِ قربانی آزارجنسی، آسیبی رو به افزایش

روز جهانی مبارزه با کارِ کودک را پشت سر گذاشتیم اما درکنار همه پرداختن‌ها به این معضل اجتماعی، «آزارجنسی» که این کودکان متحمل می‌شوند حائز اهمیت است و نباید با پنهان کردن آن از آسیب‌هایی که کودکان کار قربانی تجاوزجنسی می‌بینند، غفلت کرد.

زلزله مهیب کرمان را لرزاند

ساعت ۰۲:۰۷:۵۰ بامداد امروز زلزله به بزرگی ۴.۱ ریشتر هجدک کرمان را لرزاند.

راه اندازی شبکه اختلال خواب در کشور

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باتوجه به فعالیت مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه و پیشرفت‌های به دست آمده در این زمینه، شبکه اختلال خواب کشور راه‌اندازی خواهد شد.

ترافیک دراکثر معابر پایتخت

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت پرداخت.

آخرین جزئیات از زلزله هجدک راور

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه ۴.۱ ریشتری، بامداد امروز (یکشنبه) حوالی هجدک، از توابع شهرستان راور در استان کرمان هیچ خسارتی نداشته است.

زمان پرداخت حقوق مستمری بگیران مشخص شد

زمان‌بندی پرداخت حقوق مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز