در نشست خبری لیست جمهور مطرح شد؛

پیشنهاد به هاشمی، جهانگیری، حناچی و آخوندی برای تصدی شهرداری دوره ششم

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۲۵۴۱
پیشنهاد به هاشمی، جهانگیری، حناچی و آخوندی برای تصدی شهرداری دوره ششم
عضو فعلی شورای شهر تهران و عضو لیست جمهور گفت: برای انتخاب شهرداران افرادی را مدنظر داریم. اشخاص توانمندی هستند. حناچی، هاشمی، جهانگیری و آخوندی از بهترین گزینه های انتخاب شهرداری دوره ششم خواهند بود.

به گزارش برنا؛ نشست خبری لیست جمهور با حضور ۲۱ کاندید لیست اصلاح طلبان ظهر امروز در سالن همایش های رایزن برگزار شد.

کسانی که وارد شورا شوند نماینده همه مردم هستند

علی اعطا، کاندیدای دوره ششم و سخنگوی فعلی شورای شهر تهران گفت: برنامه کلی جبهه اصلاحات شناسایی شده و به مردم اعلام می کنیم. کسانی که وارد شورا شوند نماینده همه مردم هستند چه کسانی که به آن ها رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند.

او افزود: شهر مجموعه ای است که نمی توان نظرات همه گروه ها را نادیده گرفت.

پیشنهاد به حناچی، هاشمی، جهانگیری و آخوندی برای تصدی شهرداری دوره ششم

افشین حبیب زاده، عضو فعلی شورای شهر و عضو لیست جمهور گفت: شورای پنجم رویکرد های را تغییر داد و این تغییرات در حوزه های مختلف به وقوع پیوست. این تغییر در برنامه های شورای ششم گنجانده شده که یکی از آن ها مبارزه با فساد بود که در پروژه شفافیت آن را پیش بردیم.

حبیب زاده با بیان اینکه همه جلسات شورای پنجم علنی بوده اظهار کرد: دوره گذشته تمام جلسات باغات در جلسه غیر علنی برگزار می شد اما در شورای پنجم با تاکید بر شفافیت هیچ یک از جلسات ما غیر علنی نبود و ما در عین حال سعی در توسعه شفافیت برای دوره ششم داریم.

او افزود: توسعه مترو در برنامه های ما است همچنین پروژه های توسعه محلی اهمیت دارد که در دوره آینده ادامه می دهیم.

حبیب زاده گفت: مطالبات کارگری را در شورای پنجم انجام دادم که این روند را ادامه می دهیم.  

او افزود:حمل و نقل عمومی با محور مترو سبب توسعه هوای پاک می شود از این رو شهر روان را در برنامه خواهیم داشت تا حمل و نقل روان در پایتخت داشته باشیم.

حبیب زاده در خصوص اولین مصوبه ای که دور بعد ارائه می دهد، گفت: شهریور ماه که به شورا ورود پیدا کردیم سه پیشنهاد مطرح شد که یکی لغو مجوز برج باغات بود و دومین طرح بند ۶ ماده ۵۵ قانون بود تا املاکی که واگذار شده اند احصا و گزارش آن ارائه شود در این راستا ۱۱۰۰ ملک واگذار شده به غیر شناسایی و ۶۰۰ ملک را پس گرفتیم و ۳۰۰ ملک را هم پس خواهیم گرفت.

او افزود: پرسنل حریم بان و شهربان پلیس شهرداری که کارگر پیمانکار شهرداری هستند و پیشنهادم برای دوره ششم تغییر وضعیت این افراد است.

حبیب زاده گفت: برای انتخاب شهرداران افراد توانمندی  را مدنظر داریم. حناچی، هاشمی، جهانگیری و آخوندی از بهترین گزینه های انتخاب شهرداری دوره ششم خواهند بود.

تکمیل و بهره برداری بسیاری از پروژه ها در دوره پنجم مدیریت شهری/ ۴۰ توسعه کیلومتر از خطوط مترو

محمد علیخانی؛ عضو فعلی شورای شهر و کاندیدا ائتلاف اصلاح طلبان گفت: سابقه ۲۸ ساله حوزه مدیریت شهری به خصوص در زمینه حمل و نقل را دارم و مسئولیت های مختلفی در این خصوص داشته ام. در میانه خدمتم در شهرداری به عنوان نماینده مجلس در دور هفتم و کمیسیون اجتماعی و فراکسیون مدیریت شهری بودم.

او افزود: به معاونت حمل و نقل و ترافیک برگشتم و پس از آن در سال ۹۲ در وزارت نفت بودم و در شورای پنجم در لیست امید بودم.

علیخانی تاکید کرد: اولین کاری که در این دوره انجام دادم وضعیت حمل و نقل و آمارها را به روز کردیم و سپس اولویت ها را مشخص کردیم همچنین در دو بخش عمران و حمل و نقل کار خود را آغاز کردیم و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کردیم.

علیخانی گفت: بسیاری از پروژه ها تکمیل و به بهره برداری رسید. توسعه حمل و نقل با محوریت ناوگان حمل و نقل همگانی با توفیقات مناسبی انجام شد. ۴۰ کیلومتر از خطوط مترو توسعه و به بهره برداری رسید و ۳۲ ایستگاه بهره برداری رسید.

او  در خصوص انتخاب شهردار برای دوره آینده گفت: کار انفرادی انجام نمی دهیم و کارها بر اساس تصمیم جمعی انجام می شود. گزینه های مطرح شده در خصوص شهردار قابل بررسی است و کسی را تائید یا رد نمی کنیم و این سوال را به بعد انتخابات موکول می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز