اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۲۶۳۹
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

رییس مرکز اورژانس تهران خبر داد:

کاهش 50 درصدی ماموریت‌های کرونایی اورژانس تهران

پیمان صابریان گفت: با توجه به اینکه افرادی که در قرنطینه خانگی هستند از خدمات اورژانس استفاده می‌کنند؛ نسبت به پیک چهارم ۵۰ درصد ماموریت‌ها کاهش پیدا کرده است.

تامین بخش عمده‌ای از نیازهای فعلی با واکسن ایرانی کرونا/ تولید واکسن "ایران برکت" به ۳ میلیون دوز رسید

مدیر اجرایی مطالعات بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تاکید بر روند مناسب تولید واکسن "کوو ایران برکت" گفت: با آغاز تولید از ابتدای خرداد تاکنون حدود سه میلیون دوز واکسن تولید شده است و از تیرماه با راه‌اندازی خط تولید جدید، ماهانه ۱۱ میلیون دوز واکسن تولید خواهد شد.

شهردار تهران اعلام کرد:

تغییر نام ایستگاه مترو «بیمارستان امام خمینی» به «مدافعان سلامت»

پیروز حناچی از تغییر نام ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی(ره) به ایستگاه مدافعان سلامت خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان مطرح کرد:

واکسیناسیون اساتید در مرداد و دانشجویان تا پایان پاییز/ واکسیناسیون خبرنگاران در فاز سوم انجام می‌شود/ ممکن است برخی کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت غیرحضوری برگزار شود

سیما السادات لاری گفت: تمام تلاش ما این است که با انجام واکسیناسیون دانشجویان و اساتید، بتوانیم زمینه برگزاری حضوری کلاس‌ها را فراهم کنیم، اما در عین حال ممکن است برخی کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

به جای دادن وعده‌های پول و وام تعهد «اشتغال» داده شود/ هیچ برنامه‌ای در مناظرات برای حل معضل جوانان ندیدم/ تا مشکل اشتغال و مسکن حل نشود، ازدواجی هم صورت نمی‌گیرد

محمدمهدی تندگویان گفت: خرید مسکن که هیچ در شرایط کنونی، اجاره مسکن آرزوست چون مبالغ اجاره به حدی بالا رفته که جوانان حتی قدرت اجاره کردن خانه هم ندارند چه برسد اینکه بخواهند صاحب ملک به ویژه در کلانشهرها شوند و همه می‌دانیم تا وقتی که معضل اشتغال و مسکن حل نشود ازدواج و تشکیل خانواده هم به وجود نمی‌آید.

وزیر بهداشت و درمان:

مجوز مصرف واکسن کووایران برکت صادر شد/ مجوز واکسن پاستور به زودی صادر می‌شود/ صادرات واکسن کرونای ایرانی از زمستان

سعید نمکی گفت: مجوز مصرف واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) صادر شد و درباره واکسن تولید مشترک پاستور و کوبا نیز قرار شد پاستور مدارک را آماده کند و طی هفته آینده اقدام کنیم.

وزش باد و خیزش گرد‌ و خاک در کشور ادامه دارد

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

مراجعان پزشکی قانونی تهران چگونه باید شکایت کنند؟

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در پاسخ به این سوال که مراجعان به این اداره کل چگونه شکایت و اعلام نظر کنند ۶ روش را معرفی کرده است.

کنترل علائم حیاتی بیماران کرونایی با حسگر پوشیدنی

محققان یک حسگر پوشیدنی ابداع کرده‌اند که می‌تواند علائم حیاتی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را در خانه کنترل کند.

انجام۵۱ هزار و ۹۵۸ مورد تست فوری در مبادی مرزی کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از غربالگری و کنترل بهداشتی ۳۶۵ هزار و ۹۹۳ مسافر ورودی به کشور در مبادی مرزی رسمی کشور خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده و بازگشایی مدارس با همکاری وزارت بهداشت/ فعالیت یک میلیون و 500 هزار سفیر سلامت/ جذب 1650سفیر مراقب بهداشت در سال گذشته

مهرزاد حمیدی با بیان اینکه هزار و 1650مراقب بهداشت را در سال گذشته جذب شدند گفت: برای سال تحصیلی آینده و بازگشایی مدارس با همکاری وزارت بهداشت برنامه ریزی صورت گرفته است که تصمیمات لازم در این باره اتخاذ خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

رانندگان سرویس‌های مدارس واکسینه می شوند/ برای دانش‌آموزان زیر 18 سال واکسن مورد تاییدی نداریم/ مردم نگران دوز دوم‌ واکسن‌ها نباشند/ تزریق نوع دیگر واکسن در دوز دوم توصیه نمی‌شود

علیرضا رئیسی گفت: از اواخر مردادماه می‌توانیم رانندگان سرویس مدارس را واکسینه کنیم اما تاکید دارم بحث استانداردها مهم است که باید به مدیران آموزش داده شود.

فرمانده ستاد کرونا شهر تهران:

کرونا موجب بازماندگی از تحصیل شد/ لزوم توجه به بازگشایی مدارس با توجه به پروتکل‌های بهداشتی/ وضعیت حمل ونقل عمومی در تهران‌نگران کننده است/ کودکان پخش کننده ویروس کرونا هستند

علیرضا زالی گفت: بازگشایی مدارس باید به گونه ای باشد تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه‌های مختلف لحاظ شود در بازگشایی مدارس تهران باید تردد با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد زیرا وضعیت آن نگران کننده است.

گزارش برنا از اولویت های کاندیدای شورای ششم (2)

انتخابات شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد برگزار می شود. در این شرایط می طلبد تا هر یک از نامزدها برای حضور در پارلمان شهری اولویت های خود را بیان کرده و وارد میدان رقابت شوند.

در نشست خبری لیست جمهور مطرح شد؛

برنامه‌های ائتلاف اصلاح طلبان برای دوره ششم شورای شهر/ از توسعه حمل و نقل عمومی و مترو تا تشکیل فراکسیون زنان

کاندید ائتلاف اصلاح طلبان و مدیر فعلی امور زنان از تشکیل فراکسیون زنان در دوره ششم شورای شهر تهران خبر داد.

در نشست خبری لیست جمهور مطرح شد؛

پیشنهاد به هاشمی، جهانگیری، حناچی و آخوندی برای تصدی شهرداری دوره ششم

عضو فعلی شورای شهر تهران و عضو لیست جمهور گفت: برای انتخاب شهرداران افرادی را مدنظر داریم. اشخاص توانمندی هستند. حناچی، هاشمی، جهانگیری و آخوندی از بهترین گزینه های انتخاب شهرداری دوره ششم خواهند بود.

مرگ ۱۱۹ ایرانی دیگر بر اثر کرونا/ تزریق ۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۵۲ دُز واکسن کرونا تا کنون

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز