اجرای ناقص طرح نسخه الکترونیک بی‌اعتمادی به‌دنبال دارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۷:۵۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۲۸۳۲
اجرای ناقص طرح نسخه الکترونیک بی‌اعتمادی به‌دنبال دارد
طاهره چنگیز گفت: از مهمترین دغدغه های مراکز درمانی می توان به استفاده همکاران مراکز درمانی از پنل مشترک سازمان‌های بیمه‌گر، امضا الکترونیک پزشکان، ارتباط HIS بیمارستان‌ها با سامانه نسخه الکترونیک ، کاربرپسند شدن سامانه و تجهیز مراکز به سخت افزار مورد نیاز اشاره کرد .

به گزارش برنا؛ طاهره چنگیز  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جلسه وبینار با مسئولین بیمارستان‌های استان که به صورت مشترک با بیمه سلامت برگزار شد، گفت: همکاری صمیمانه ای در این شرایط سخت صورت گرفته  و آمادگی لازم هست تا مسائل و مشکلات پیش رو مرتفع شود.

او ادامه داد: بر اساس قانون برنامه ششم و قانون بودجه امسال کلیه مراکز درمانی مکلف به اجرای نسخه الکترونیک شده‌اند که در این شرایط  با همت مضاعف و همکاری شایسته همانند سابق مراکز درمانی جهت تحقق این مهم گام بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از لحاظ تامین سخت افزار مورد نیاز طرح نسخه الکترونیک با همکاری بیمه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

چنگیز گفت: از مهمترین دغدغه های مراکز درمانی می توان به استفاده همکاران مراکز درمانی از پنل مشترک سازمان‌های بیمه‌گر، امضا الکترونیک پزشکان، ارتباط HIS بیمارستان‌ها با سامانه نسخه الکترونیک ، کاربرپسند شدن سامانه و تجهیز مراکز به سخت افزار مورد نیاز اشاره کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز