در منطقه ۱۳ انجام شد؛

رونمایی از خودرو امداد و نجات آتشنشانی و کاشت درخت از گونه کم خواه

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۳۱۰۱
رونمایی از خودرو امداد و نجات آتشنشانی و کاشت درخت از گونه کم خواه
طی مراسم بزرگداشت هفته محیط زیست ، ضمن کاشت ده ها اصله نهال از گونه سازگار و کم خواه ، از خودرو امداد و نجات آتشنشانی در بوستان جنگلی سرخه حصار رونمایی شد .

به گزارش برنا؛ مجتبی شکری، شهردار منطقه  در مراسم بزرگداشت هفته محیط زیست که با شعار "حفظ درخت، تداوم حیات" برگزار شد، گفت : توجه به هشدارها و نکات زیست محیطی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه باشد و در عصرکنونی شهرها به سمت صنعتی شدن در حال حرکت هستند و باید مسئله مهم درختکاری در دستور کار قرار گیرد تا از آلودگی های زیست محیطی جلوگیری شود.

او افزود : حفاظت از محیط زیست یک وظیفه ملی و شهروندی همه شهروندان است و توجه به این امرمهم می تواند ضامن بقا و دوام حیات انسانی شود.

شهردار منطقه۱۳ همچنین در خصوص رونمایی از خودروی امداد و نجات آتش نشانی ویژه اطفای حریق اراضی جنگلی  در سرخه حصارگفت : با توجه به رویکرد معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر تجهیز ایستگاه های آتشنشانی بوستان های جنگلی ، خودروی امداد و نجات آتش نشانی ویژه اطفای حریق اراضی جنگلی به امکانات ایستگاه  آتش نشانی بوستان جنگلی سرخه حصار افزوده شد .

او اضافه کرد: هر چقدر امکانات آتش نشانی را  در بوستان جنگلی تجهیز و شرایط  مهیا تر شود  به استاندارد ها نزدیک تر و به دنبال آن رسیدگی و ایمنی در اراضی جنگلی  بیشتر می شود.

گفتنی است، کاشت درخت از گونه های سازگار و کم خواه  توسط شهروندان، تقدیر از محیط بانان اراضی سرخه حصار، رونمایی از خودروی امداد و نجات آتش نشانی در سرخه حصار، اجرای برنامه استیج و... از جمله بخش های این مراسم بود که از سوی  معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست  در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز