کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران:

انشاالله دوره ۱۲ ساله قبلی را با رفع نواقص و اشتباهاتمان احیا می‌کنیم/ احیای دوباره اداره کل ایثارگران اولین گام من در دوره ششم است/ موضوع املاک بیش از اندازه بزرگ شد، واگذاری املاک قانونی بود/ شهردار آینده باید در تراز و مورد قبول نظام باشد

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۳۴۶۰
انشاالله دوره ۱۲ ساله قبلی را با رفع نواقص و اشتباهاتمان احیا می‌کنیم/ احیای دوباره اداره کل ایثارگران اولین گام من در دوره ششم است/ موضوع املاک بیش از اندازه بزرگ شد، واگذاری املاک قانونی بود/ شهردار آینده باید در تراز و مورد قبول نظام باشد
ناصر امانی گفت: در قالب لیست ائتلاف نیروهای انقلاب با شعار دوباره خدمت فعالیت می کنم. در دوره گذشته از سوی دولت ها حمایت نشدیم اما مانع کار ما نشد و انشاالله دوره ۱۲ ساله قبلی را با رفع نواقص و اشتباهات احیا کنیم.

به گزارش برنا؛ ناصر امانی، معاون اسبق شهرداری تهران و نامزد ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد گفت: انشاالله با انتخاب بهترین ها فصل جدیدی را رقم بزنیم.

او افزود: در قالب لیست ائتلاف نیروهای انقلاب با شعار دوباره خدمت فعالیت می کنم. در دوره گذشته از سوی دولت ها حمایت نشدیم اما مانع کار ما نشد و انشاالله دوره ۱۲ ساله قبلی را با رفع نواقص و اشتباهات احیا کنیم.

امانی تصریح کرد: ممکن است آن دوره اشتباهاتی داشته باشیم اما نیت‌مان آبادی تهران و توسعه بود. آن دوره تهران سربلند شد و جوایز بین المللی دریافت کردیم و در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی با تاکید بر خطوط بی آر تی سومین کشور جهان شدیم.

معاون اسبق شهردار تهران گفت: ترکیب نیروها جوانان و نیروهای با تجربه در لیست ائتلاف است. در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به جوانان تاکید کردند.

او ادامه داد: امیدواریم مردم تهران آزادانه و با شناخت درست پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند تا انتخابی بدون پشیمانی داشته باشیم.

امانی گفت: مهم ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است این دوره بزرگترین نقد این است که دقت لازم را در این دوره برای انتخاب شهردار نداشتند و مدیریت شهری دچار انفعال شد.

کاندیدای دوره ششم اظهار کرد: دوره پنجم گفته شد قالیباف با دولت ها زاویه سیاسی دارد و حق مردم تهران را پایمال کرده اند. اما این دوره موفق نشدند حق مردم را بگیرند. ما در دوره گذشته ۱۵ هزار میلیارد تومان از دولت تهران طلب داشتیم.

او افزود: حناچی بعد از ۱۶ سال به هیات دولت رفت اما این رفتار شهردار چه دستاوردی برای مردم تهران داشت؟

امانی گفت: آمادگی مناظره با اعضای دوره پنجم را دارم و خواستیم که در صحن شورا اجازه دهند که فرصت پاسخگویی در خصوص برخی اتهامات داشته باشیم و گزارش تحقیق و تفحص ما را دعوت نکردند.

او ادامه داد: به جای منازعه با مخالفان باید باب گفتگو را با هم در ادوار شورا باز کنیم و بنا را به مجرم بودن نگذاریم و از ادبیات خوب استفاده کنیم. بگوییم افراد اشتباه می کنند.

امانی در پاسخ به برنا در خصوص اینکه اولین طرح پیشنهادی در دوره بعدی در صورت موفقیت چیست، گفت: احیای دوباره اداره کل ایثارگران اولین اقدام من خواهد بود.

معاون اسبق شورای شهر در خصوص بهترین اقدام این دوره از مدیریت چیست، اظهار کرد: نمی خواهیم بگوییم هیچ کاری در این دوره انجام شده است. طرح های نیمه تمام ما را انجام دهند. اداره شهر کار کوچکی نیست و انشالله نیت آن ها خدمت بوده است.

او در خصوص تائید صلاحیتش پس از رد صلاحیت گفت: ابتدا که رد صلاحیت شدم مدارک و مستندات دادم و از طریق هیات رئیسه مجلس اعمال نفوذ و سفارش نشده است و مراجع قانونی پنجگاته تائید صلاحیت شدم.

امانی با اشاره به املاک واگذار شده افزود: املاک بیان شده بر اساس آیین نامه معاملاتی سازمان املاک انجام شده و در قانون عنوان شده که هیات مدیره سازمان و شهردار تهران املاک را در اختیار نهادهای عمومی و... ارائه شود. خیلی از این املاک در اختیار شهرداری بود.

معاون اسبق شهردار افزود: ۸۰۰ املاک در اختیار شهرداری بود و این موضوع بیش از اندازه بزرگ شد. این املاک واگذاری و تملک نبوده و برابر قانون در اختیار افراد قرار دادیم. قرارداد شهرداری و موسسه می تواند لغو و ملک را پس بگیرد. موسسات خیریه، مجمع های مختلف که کارهای مختلف می کنند انجام شده است. در این دوره هم واگذار شده و قانون این اجازه را داده است.

امانی با اشاره به این که هر انتخابی که مردم کنند مورد احترام ما است، بیان کرد: گمانه زنی هایی که برای انتخاب شهرداری انجام می شود مورد تائید نیست و پس از مشخص شدن لیست شورا باید انجام شود اما شهردار باید در تراز نظام باشد و نظام آن را قبول داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز