انتصاب سرپرستان، مدیران و دستیاران تعدادی از حوزه های مجمع ملی جوانان

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۳۷۷۷
طی احکامی جداگانه از سوی پرستار دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان، سرپرستان، مدیران و دستیاران تعدادی از حوزه های مجمع ملی منصوب شدند.

به گزارش برنا؛ طی احکامی جداگانه از سوی پرستار دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان، سرپرستان، مدیران و دستیاران تعدادی از حوزه های مجمع ملی منصوب شدند.

 بر اساس این احکام، آقای عباس پوروطن به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی اموراستان ها، سمن ها و کمیسیون ها، آقای میلاد قربانی به عنوان سرپرست مدیر امور بین الملل، آقای صالح قاسمی به عنوان سرپرست مدیر طرح و برنامه، آقای دانیال مهاجری به عنوان دستیار دبیرکل در امور بین الملل، آقای رامین عبدلی به عنوان دستیار دبیرکل در امور اقتصادی، آقای محمدجواد آزادی یزدی به عنوان دستیار دبیرکل در امور میراث فرهنگی و گردشگری، آقای داود رستمی به عنوان مشاور دبیرکل در حوزه ازدواج و خانواده منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است که امید است با اتکال به خداوند منان و با همت، درایت و پشتکار به ثمر رسیدن اهداف عالی مجمع ملی تشکل های جوانان و فرامین رهبر فرزانه انقلاب در اجرای سیاست های مرتبط با حوزه جوانان و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، گام های موثری در جهت اعتلای حوزه تشکل های جوانان و خدمت به جوانان عزیز ایران اسلامی بردارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز