پیام رئیس مجمع ملی جوانان کشور برای حضور در حماسه ۲۸ خردادماه

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۵:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۳۸۶۷
پیام رئیس مجمع ملی جوانان کشور برای حضور در حماسه ۲۸ خردادماه
امید نیازپور رئیس مجمع ملی جوانان کشور از عموم جوانان انقلابی و همیشه در صحنه دعوت بعمل آورد تا بار دیگر با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات بیست هشتم خردادماه، پشتیبانی خود را نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانند.

به گزارش برنا؛ درمتن این دعوت آمده است:

جوانان ایران اسلامی به عنوان میدان داران اصلی گام دوم انقلاب با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رأی، مٌهر مقبولیت نظام را بر دفتر قطور انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند؛ تا نظام مقدس اسلامی همچنان در  مرحله‌‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی بالنده و سرفراز به پیش رود.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر جوانان ایران اسلامی در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح بر کسی پوشیده نیست. این قشر فرهیخته، بالنده و پویا در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب احاد مردم و تبیین نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور باشکوه خواهند داشت.

اینجانب به نوبه خود، از عموم جوانان عزیز و نخبه کشور  ، دعوت می نمایم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز