عضو کمیسیون داخل کشور و شوراها مجلس مطرح کرد؛

مطالبه خواسته های شهری در گرو مشارکت مردم در انتخابات شوراها

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۲۳:۳۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۴۰۷۸
مطالبه خواسته های شهری در گرو مشارکت مردم در انتخابات شوراها
احمد علیرضا بیگی گفت: مردم با مشارکت در انتخابات شوراها می توانند از مسئولان شهری پاسخ بخواهند و درخواست های خود را مطالبه کنند.

به گزارش برنا؛ احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون داخل کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره حضور مردم در پای صندوق های رأی شورای های اسلامی شهر و روستا گفت:  اراده مردم پشت شوراها باشد، کمک می کند افرادی در این جایگاه ها قرار می گیرد منابع کشور را به درستی و بر مبنای عدالت هزینه کنند.

او با بیان اینکه رأی مردم باعث می شود با انتخاب گزینه درست رفاه و آسایش بیشتر برای ساکنان یک شهر و روستا به ارمغان آورد، افزود: تجلی اراده مردم در اداره شهر ها و نظارت برعملکرد شهرداری ها متوجه ی شوراهاست.

لزوم پشتیبانی احزاب از شوراها

علیرضابیگی گفت: اگر شوراها با حساب و کتاب انتخاب شود و پشتیبانی احزاب را داشته باشد، آن ها می توانند پاسخگوی کارکرد شوراها باشند و اگر نظارت مضاعفی از سوی احزاب برای شوراها وجود داشته باشد از آسیب های احتمالی پرهیز خواهد شد.

او با بیان اینکه مردم با احساس مسئولیت نسبت به اهمیت وجود شوراها و اداره شهر حتما باید پای صندوق رأی بیایند و اراده خود را نشان دهند، تصریح کرد: با این اقدام مردم می توانند از مسئولان شهری پاسخ بخواهند و درخواست های خود را مطالبه کنند.

عضو کمیسیون داخل کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشارکت زیاد و موثری وجود نداشته باشد، نمی توان در ادامه کم و کسری های موجود شهری را از مسئولان مطالبه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز