رئیس پلیس تهران بزرگ مطرح کرد:

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای/ تا کنون هیچ تخلفی گزارش نشده است/ حضور ۱۷ هزار نیروی پلیس در شعب اخذ رای تهران

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۴۳۴۶
حضور پرشور مردم پای صندوق های رای/ تا کنون هیچ تخلفی گزارش نشده است/ حضور ۱۷ هزار نیروی پلیس در شعب اخذ رای تهران
سردار حسین رحیمی در خصوص اقدامات انجام شده پلیس در انتخابت 1400 گفت: ما از مدتها قبل تدابیر لازمه را تدوین کرده ایم در تهران بزرگ فقط 17هزار نیرو در سر شعبه ها در حال فعالیت هستند.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در بازدید از حسینه ارشاد شعبه رای گیری انتخابات 1400 گفت: از ساعت 5 صبح در صحنه حضور داریم و از ساعت 7 صبح شاهد صف های طویل حضور مردم و مشارکت حیرت انگیر آنان در انتخابات هستیم.

او افزود: با وجود اینکه معاندین مدتهاست با فضا سازی تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور پای صندوق های رای منع کنند اما مردم با حضور گسترده خود تو دهنی محکمی به دشمنان زدند.

سردار رحیمی ادامه داد: نیروی انتظامی که متولی ایجاد نظم و امنیت در 4600 شعبه اخذ رای در تهران و شمیرانات و شهر ری حضور دارند.

او در خصوص میزان تخلفات انتخاباتی در این دوره گفت: تا کنون مود قابل ذکر وجود نداشته است و وضعیت عالی و ایدآل است.

سردار رحیمی در خصوص تدابیرهای امنیتی اندیشیده شده پلیس افزود: ما از مدتها قبل تدابیر لازمه را تدوین کرده ایم در تهران بزرگ فقط 17هزار نیرو در سر شعبه ها در حال فعالیت هستند.

او بیان کرد: در عین حال نیروهای احتیاط را به منظور انجام کار جاری پلیس و اتفاقات احتمالی پیش بینی کرده ایم و خوشبختانه تا کنون کوچکترین مسئله ای در زمینه امنیت گزارش نشده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص سامانه گزارش مردمی در خصوص تخلفات گفت: در شعبات نیروهای ما حضور دارند و مردم اگر تخلف یا تخریبی مشاهده کردند سریعا به ما اعلام کنند ضمن اینکه 110 به طور کامل و شبانه روزی در اختیار مردم است.

گفتنی است؛ سردار حسن رحیمی  امروز  جمعه 28 خرداد 1400 به نامزدهای خود در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رای داد.

نظر شما