اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۵۳۰۱
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

برنا معضل جدید پانسیون نشینی در کلانشهرها را بررسی می‌کند؛

آسیب شناس: هشدار؛ پانسیون نشینی عاملی برای گسترش آسیب‌های فردی و اجتماعی‌/ نماینده مجلس: مالیات بر «عایدی سرمایه» و «خانه‌های خالی» دو طرح مجلس/ کارشناس مسکن: طرح‌های مجلس برای کنترل وضعیت مسکن هیچ تاثیری ندارد

با رشد تورم، گرانی و وضعیت افسارگسیخته مسکن در کشور به ویژه در کلانشهرها نام ایجاد پدیده‌های عجیب و غریبی به گوش می‌سد که یکی از آنها پانسیون نشینی‌ست که باید دید الان وضعیت آن در کشور چگونه است و چه پیامدهای جبران ناپذیری در حوزه اجتماعی خواهد داشت؟

اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان منتشر شود

اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 منتشر شد.

کشف سارق درپوش‌های فلزی جلوی حوزه انتخاباتی

سارقی که از حدود یک ماه پیش به دلیل سرقت درپوش‌های فلزی(چدنی) فاضلاب، درهای کنتور آب و دریچه آب تحت پیگرد پلیس بود بالاخره روز جمعه ۲۸خرداد مقابل یک حوزه انتخاباتی شناسایی شد.

اطلاعیه درباره تاریخ‌ برگزاری در آزمون سراسری‌ سال 1400منتشر شد

اطلاعیه درباره تاریخ‌ برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1400 منتشر شد.

حادثه بزرگراه رستگاری 7 مصدوم به دنبال داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه تصادف واقع در بزرگراه رستگاری گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

عابر بانک ها مهمترین عامل در پیشگیری از بیماری کرونا

رعایت نکات بهداشتی مهم‌ترین عوامل در پیشگیری از بیماری کرونا به شمار می‌رود و رعایت دستورالعمل‌ها می‌تواند منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.

سلیمانی مطرح کرد؛

ثبت نام برای شرکت در مطالعه فاز دوم واکسن کووپارس ادامه دارد/ آخرین وضعیت واکسن کووپارس و فخرا

مسئول اپیدمیولوژی واکسن رازی و فخرا گفت: ثبت نام برای شرکت در فاز دوم مطالعاتی کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس همچنان ادامه دارد و هموطنان می توانند به سایت رازی مراجعه کنند.

کاهش 8 درصدی ذخایر خونی تهران در ایام کرونا/ ایران امکان پالایش پلاسما خون را ندارد

مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت: حدود 8 درصد کاهش مراجعه و خون گیری در استان تهران را شاهد بودیم و همین میزان باعث شد ذخایر خونی ما نیز تا حدودی کاهش داشته باشد و نتوانیم درخواست های بیمارستان ها را به طور کامل تأمین کنیم.

مرگ ۱۰۸ بیمار کرونایی دیگر در کشور/ افزایش تعداد شهرهای کرونایی در کشور

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۸۵۴ نفر رسید

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

محدودیت‌های شبانه امشب لغو شد/ پیامکی مبنی بر اعمال جریمه ارسال نمی‌شود

سردار هادیانفر از لغو محدودیت های شبانه در سراسر کشور برای امشب خبرداد و گفت: پیامکی مبنی بر اعمال جریمه ارسال نمی‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد:

الحاق واکسن ایرانی کووپاستور به واکسیناسیون عمومی؛ به زودی/ ادامه واکسیناسیون عمومی با رسیدن محموله های جدید و واکسن ایرانی

علیرضا رئیسی گفت: دوز دوم واکسیناسیون بالای 70 سال تکمیل می شود و افزادی که جا مانده اند هم واکسیناسیون انجام می شود چرا که روز پنجشنبه محموله جدید رسید. خبر خوب گرفتن مجوز استفاده اضطراری واکسن کووبرکت است که از این هفته میزان استفاده از این واکسن افزایش پیدا می کند.

مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی نظری و متوسطه عمومی مطرح کرد:

تجدیدنظر در زمان اختصاص داده شده به درس زبان انگلیسی در مدارس

حسین سوزنچی گفت:رویکرد آموزش زبان‌های خارجی در نظام آموزشی کشور در سال‌های اخیر و پس از تالیف کتاب‌های جدید به شیوه رویکرد ارتباطی فعال و خودباورانه مطرح در برنامه درسی ملی است که از نگاه سنتی به آموزش زبان ( مبتنی بر گرامر و آموزش لغت خارج از بافت طبیعی و ارتباطی) کاملا فاصله گرفته است. در واقع و به زبان ساده دانش آموزان در این درس مهارت‌های چهارگانه زبانی (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) را به هدف برقراری ارتباط موثر و فعالانه با توجه به اصل خودباوری فرهنگی فرا می‌گیرند.

سردار رحیمی:

هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات تهران نداشتیم

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: با تمهیدات، تدابیر و تلاش‌های انجام شده هیچ‌گونه مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات در پایتخت نداشتیم.

با رأی دیوان عدالت اداری انجام شد؛

الزام پرداخت معوقات مستمری از تاریخ بازنشستگی

هیات عمومی دیوان عدالت اداری، پرداخت معوقات اصلاح مستمری بازنشستگی با احتساب اشتغال در مشاغل سخت و زیان آور را از تاریخ بازنشستگی الزام‌آور دانست.

روانشناس و مشاوره خانواده:

ازدواج‌های دوم و سوم بیشتر در معرض طلاق هستند/ ازدواج بعد از 25 سالگی میزان طلاق را تا 24 درصد کاهش می‌دهد/ عوامل پنهان طلاق را بشناسید

محمدرضا احمدی گفت: براساس مطالعات انجام‌شده خطر طلاق با هربار ازدواج تا حدی افزایش پیدا می‌کند بنابراین ازدواج‌های دوم و سوم بیشتر در معرض طلاق هستند. بسیاری از افراد بلافاصله پس از طلاق، بدون اینکه به‌طور کامل از ازدواج اول و شکست ناشی از آن بهبود یافته باشند وارد رابطه‌ی دیگری می‌شوند و برای برخی دیگر حفظ ازدواج دوم به دلیل فقدان یک خانواده‌ی منسجم دشوارتر است.

جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد:

کاهش درصد بالایی از عملیات ناجا با مدیریت صحیح افکار عمومی

جانشین فرمانده ناجا گفت: مدیریت صحیح و درست افکار عمومی درصد بالایی از عملیات ناجا را کاهش می‌دهد لذا در تحلیل افکار عمومی ارائه راهکار و مثبت گرایی بسیار مهم است.

غربالگری بیش از ۳۷۸ هزار مسافر در مبادی مرزی کشور

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از غربالگری و کنترل بهداشتی ۳۷۸ هزار و ۶۲۲ مسافر ورودی به کشور در مبادی مرزی رسمی کشور خبر داد.

وزش باد و خیزش گرد و خاک در کشور ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم وزش باد و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی چهار روز آینده خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز